1401/01/21-15:46
عضو شورای شهر تهران:

جان مردم را به باد بعد از ظهر گره زدند/ صبح تا عصر در آلودگی منتظر باد بودیم

جان مردم را به باد بعد از ظهر گره زدند/ صبح تا عصر در آلودگی منتظر باد بودیم

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعطیل نشدن مدارس و ادارات در تهران به علت آلودگی شدید هوا گفت: جان شهروندان را با باد گره زدند اما نگفتند قرار است عصر باد بوزد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به اقدام کمیته اضطرار آلودگی هوا در تعطیل نکردن ادارات و مدارس با وجود آلودگی شدید هوا گفت: ما نمی توانیم از حقوق مردم کوتاه بیاییم. ما نماینده مردم هستیم و وظیفه پیگیری حقوق مردم را داریم.

وی ادامه داد: مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می کند اما دوستان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.
علوی با بیان اینکه پیش بینی ها حاکی از وزیدن باد در بعد از ظهر شنبه بود گفت: مدارس و ادارات صبح فعالیت می کنند و آقایان سلامت شهروندان را به باد عصر گره زدند.

وی با اشاره به پیشرفت امکانات هواشناسی و توانایی پیش بینی زمان وزش باد گفت: واقعا در آن جلسه کسی نگفت باد قرار است بعد از ظهر و زمانی که مدارس و ادارات به فعالیت خود خاتمه داده اند بوزد؟

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هیچ کجا را تعطیل نکردند بعد میگویند مردم اگر کار ندارند بیرون نیایند، وقتی همه جا باز است مگر می شود که کسی کار نداشته باشد؟

نظرات

captcha

اخبار مرتبط