1401/01/24-16:33

بازسازی و بازپیرایی محدوده املاک طرح تعریض خیابان پیروزی

بازسازی و بازپیرایی محدوده املاک طرح تعریض خیابان پیروزی

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح تعریض خیابان پیروزی از بازسازی و بازپیرایی محدوده املاک این طرح پس از عقب نشینی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با بیان اینکه مناسب­ سازی فضاهای شهری برای شهروندان، از جمله رویکردهای عدالت محور در برنامه­ ریزی و مدیریت شهری محسوب می ­شود، افزود: یکی از دغدغه ها و موضوعاتی که در سال جدید از سوی کمیته مناسب سازی معابر پیگیری می شود، مناسب­ سازی فضاهای شهری برای شهروندان است که در این اقدام به ۳ حوزه شامل فرهنگ‌سازی، بالا بردن همت، پشتكار و اميد در توان‌خواهان و مناسب‌سازی معابر و ساختمان ها توجه می شود.

او در خصوص اقدامات منطقه در این زمینه اظهار داشت: بیش از هزار و ۲۴۹ مترمربع از معابر منطقه برای تردد ایمن عابران پیاده به ویژه افراد کم توان، ایمن سازی شده و این اقدام در محورهای اصلی و مورد نیاز نواحی چهارگانه ادامه دارد.

شهردارمنطقه ۱۳ گفت: با توجه به اجرای طرح تعریض خیابان پیروزی و رفع معارضین تعدادی از املاک، بازسازی و بازپیرایی پلاک های عقب نشینی شده در سال جاری انجام می شود.

علی احمدی، مناسب سازی ساختمان های سرای محلات و تکمیل عملیات مناسب سازی در خیابان پنجم نیروی هوایی را از دیگر اقدامات منطقه ۱۳ برشمرد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به این اینکه شرایط برای برخی عزیزان جامعه از جمله روشن دلان و عزیزانی که دارای مشکلاتی برای عبور و مرور هستند، هنوز ایده آل نیست یادآور شد: در حال حاضر در بهسازی‌ها و طراحی معابر جدید به سمت‌وسوی خوبی در مناسب‌سازی حرکت می‌کنیم و در این مسیر نیاز به هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی است و تلاش مدیریت شهری بر این است که همه افراد بتوانند از محیط‌های شهری استفاده کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط