1401/01/25-10:33
وحید رضا محمدی عنوان کرد؛

لایروبی ۷۳ کیلومتر شبکه آب‌های سطحی غرب تهران

لایروبی ۷۳ کیلومتر شبکه آب‌های سطحی غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ از لایروبی ۷۳ کیلومتر طول شبکه اصلی هدایت آب‌های سطحی در این محدوده خبر داد و گفت: این حجم مساحت در مدت زمان یک ماه به اجرا در آمده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: طول شبکه اصلی هدایت آب‌های سطحی در این محدوده ۱۲ هزار متر، مسیل ها ۱۲ هزار متر و نهارهای فرعی نزدیک به ۴۸ هزار و ۹۵۰ متر طول است که لایروبی آن به شکل مستمر از سوی اداره مسیل های معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بخشی از معابر منطقه به شکل بزرگراهی است، به همین منظور لایروبی انهار حاشیه بزرگراه ها به شکل مداوم به اجرا در می آید و این موضوع کمک بزرگی به جریان روان آب های سطحی خواهد داشت.

محمدی افزود: لایروبی شبکه اصلی هدایت آب های سطحی در این منطقه بسیار مورد توجه قرار می گیرد به طوری که در طول هفته این مسیرها مورد بازدید قرار گرفته و لایروبی توسط تیم اداره مسیل‌های شهرداری انجام می‌ گیرد.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان شد: لایروبی انهار و مسیل ها در این منطقه موجب می شود تا نخاله ها و پسماند انهار به مناطق پایین دستی هدایت نشود و آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: دو رودخانه وردآورد و کن به طول ۱۲ کیلومتر در این منطقه قرار دارد که به شکل منظم لایروبی این محور ها صورت می گیرد و بخشی از این لایروبی ها در بازده زمانی دستی و بخشی مکانیزه انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط