1401/01/27-17:14
پس از ۲۰ سال با اختصاص ردیف اعتباری مناسب انجام می شود؛

تحول محور امام رضا(ع) در منطقه ۱۵

تحول محور امام رضا(ع) در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از ایجاد تحول در بزرگراه امام رضا(ع) و بهسازی این محور شریانی و مهم به عنوان ورودی جنوب شرق تهران خبر داد.

 به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ در حاشیه بازدید از بزرگراه امام رضا(ع) گفت: ایجاد تحول و تکامل اقدامات اجرایی در این محور پر تردد از مهمترین اهداف ما در منطقه است.

صباغ ادامه داد: بعد از ۲۰ سال؛ بهسازی محور امام رضا(ع) با ردیف اعتباری مناسب در دستورکار منطقه قرار گرفته است تا تحول در ورودی جنوب شرقی پایتخت ایجاد شود.

او با تاکید براینکه بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه ۱۵ به عنوان ورودی جنوب شرق تهران، محور اصلی اتصال مرکز به شرق کشور به خصوص محل تردد زائران بارگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس است و اهمیت بالایی دارد، یادآور شد: اعتبار امسال بزرگراه امام رضا(ع) ۲۰ میلیارد تومان است و به منظور اجرای بهسازی محور، مشاور گرفته شده تا با همکاری مرکز پژوهش های شهرداری تهران طرح پژوهشی اجرا و سپس به کمک طراح بتوانیم محور را براساس طرح پژوهشی و جلسات با ذینفعان بزرگراه ساماندهی و بهسازی کنیم.

شهردار منطقه اضافه کرد: با اقدامات لازم در این بزرگراه به عنوان باب‌الرضا(ع) و اجرای طرح یادشده با همکاری سازمان‌های مربوطه، ضمن رفع عقب‌ماندگی‌های سنوات گذشته، بنا داریم محوری زیبنده نام امام رضا(ع) و شایسته شهر تهران به‌عنوان الگوی جهان اسلام داشته باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط