1401/01/30-15:30
علوی در تذکری مطرح کرد؛

بلاتکلیفی شهروندان برای پرداخت عوارض شهرسازی/ درج ۲ تاریخ متفاوت برای مهلت پرداخت

بلاتکلیفی شهروندان برای پرداخت عوارض شهرسازی/ درج ۲ تاریخ متفاوت برای مهلت پرداخت

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فیش های عوارض شهرسازی صادر شده در اسفند گفت: در این فیش ها هم مهلت ۴۰ روزه برای پرداخت درج شده هم اعتبار تا ۲۸ اسفند و این سبب بلاتکلیفی برای شهروندان شده است.

به گزارش شهردارآنلاین؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهرداری در جلسه پنجاه و نهم این شورا گفت: در فیش های عوارض شهرسازی صادر شده در اسفند گذشته ۲ تاریخ متفاوت برای مهلت پرداخت درج شده است.

وی ادامه داد: در این فیش ها هم درج شده که ۴۰ روز مهلت پرداخت وجود دارد و از طرفی هم مهلت پرداخت تا ۲۸ اسفند درج شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بلاتکلیفی شهروندان ادامه داد: لازم است در این خصوص یا شهرداری طرحی آماده کند یا کمیسیون معماری و شهرسازی لایحه ای با قید ۲ فوریت ارائه کند تا منافع مردم تامین شود.

به گفته علوی، شهروندانی که در اسفند فیش گرفتند به امید مهلت ۴۰ روزه برای زمان پرداخت برنامه ریزی کرده اما شهرداری تاریخ اعتبار را ۲۸ اسفند عنوان کرده است.

وی همچنین با اشاره به بلاتکلیفی اماکن ورزشی و بهره برداری از این اماکن گفت: اعتبار لازم برای مناطق دیده شده اما برخی نگاه ها در سازمان ورزش و همینطور مصوبات گذشته موجب شده تا از این اماکن بهره برداری نشود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در این خصوص هم طرح یا لایحه ای  ارائه شود تا شهروندان بتوانند از امکانات شهر استفاده کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط