1401/01/30-16:42

خدمت رسانی اتوبوس سلامت منطقه۱۳ در شب های قدر

خدمت رسانی اتوبوس سلامت منطقه۱۳ در شب های قدر

شهرداری منطقه ١٣ با راه اندازی اتوبوس خدمت، تعزیه خوانی و اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی به میزبانی شبهای قدر می رود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با تأکید بر این که شب های قدر فرصتی برای  خودسازی است، تصریح کرد: رسیدن به سعادت و رستگاری حقیقی نیازمند درک واقعی این شب های با عظمت است.

او در خصوص برنامه های فرهنگی منطقه به مناسبت شب های قدر افزود: در جشنواره پردیس رمضان، مراسم تعزیه خوانی و مداحی امشباز اذان مغرب ٣٠ فروردین ماه تا ساعت ٢٢ در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می شود

شهردار منطقه۱۳ همچنین به استقرار اتوبوس خدمت همزمان با شب های قدر در منطقه ۱۳ اشاره کرد و افزود: این اتوبوس علاوه بر حرکت در مسیرهای پر تردد، همزمان با شب های قدر در خیابان پنجم نیروی هوایی به احیاداران و شهروندان خدمات سلامتی ارائه می کند.

او اظهار داشت: اتوبوس سلامت همزمان با شب های قدر در روزهای چهارشنبه ۳۱ فروردین، جمعه دوم اردیبهشت و یکشنبه چهارم اردیبهشت از ساعت ۲۳ تا پایان مراسم احیا میزبان روزه داران است.

شهردار منطقه در خصوص خدمات این اتوبوس افزود: در این اتوبوس، پزشک جهت ویزیت شهروندان، غربالگری قند خون، فشار خون و همچنین عوامل تزریق واکسن کرونا حضور دارند تا وضعیت سلامت مراجعین را بررسی و توصیه های لازم را به آنها ارائه می دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط