1401/01/31-19:03
با حضور شهردار منطقه۶؛

تلاشگران بی ادعای قلب پایتخت میهمان ضیافت افطاری بودند

تلاشگران بی ادعای قلب پایتخت میهمان ضیافت افطاری بودند

ضیافت افطاری ساده به میزبانی خیرین و نواحی شش گانه شهرداری منطقه ۶ و با حضور بیش از ۶۰۰ پاکبانان در کنار شهردار قلب پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان شهردار منطقه  شش، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات پاکبانان و ابراز خرسندی از حضور در جمع پاک، ساده و بی‌ریای آنها گفت: آرامش خاطر شهر را مرهون تلاش و زحمات تلاشگران بی ادعای شهر هستیم که اگر چند ساعت دست از جهاد و تلاش بردارند امکان زندگی در منطقه و شهر تهران مهیا نخواهد بود.

شهردار منطقه ۶ در ادامه اظهار داشت: این قشر افراد زحمتکشی هستند که آراستگی و انتظارات شهروندان از شهرداری را رقم می زنند. از این رو تلاش کردیم تا با تدارک مراسم افطاری ساده، زحمات  کارگران شهری را که در صف اول خدمت به شهروندان منطقه هستند، تکریم کنیم.

رنجبریان ضمن قدردانی از زحمات قشر زحمتکش پاکبان، توفیق خدمت گذاری بیشتر به قشر خدوم کارگران شهری و همچنین عزم جدی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان را از خداوند منان خواستار شد.

در ضیافت های افطاری نواحی شش گانه، جمعی از معاونین شهردار منطقه، شهرداران نواحی، مدیران شهری و خیرین در کنار کارگران خدمات شهری حضور داشتند و روزه خود را افطار نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط