1400/06/15-16:24
با نصب کفپوش اِپوکسی و تامین روشنایی؛

پل های عابرپیاده منطقه ۱۳ بهسازی می شود

پل های عابرپیاده منطقه ۱۳ بهسازی می شود

با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و تاریک شدن زود هنگام هوا، ضمن تامین روشنایی پل‌های عابر پیاده و رفع نواقص و مشکلات آنها، نصب کفپوش اپوکسی نیز در این فضا ها به منظور جلوگیری از مشکل لغزندگی و تامین رفاه شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه با اشاره به وجود حدود ۲۰ پل عابر پیاده در محدوده منطقه گفت: با توجه به مشکل یخ زدگی و خیس شدگی سطوح فلزی پل‌های عابر پیاده در فصل زمستان و ایام سرد سال و امکان بروز حوادث دردناک برای شهروندان، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ضمن نیازسنجی و بررسی‌های لازم، عملیات نصب کفپوش اِپوکسی بر روی پل‌های عابر پیاده را آغاز کرده است.

او صرفه اقتصادی بالا، مقاومت بالای متریال، عمر طولانی، نگهداشت آسان و حفظ بهداشت محیطی را از مزایای کفپوش اِپوکسی برشمرد و اضافه کرد: در این طرح، با استفاده از نیروهای متخصص و دانش روز، سطوح پله ها و عرشه پل‌های عابر پیاده منطقه ۱۳ با مواد پوششی اپوکسی بازسازی و نوسازی می‌شود.

شهردار منطقه همچنین از تامین روشنایی پل‌های عابر پیاده خبر به منظور افزایش امنیت و ترغیب شهروندان برای گذر از پل عابر پیاده داد و گفت: پل‌های فاقد نور و روشنایی هم با استفاده از لامپ‌های ال ای دی که مجهز به قاب فلزی است، نور پردازی می شوند. 
شهردار منطقه در خصوص رفع نواقص پل‌های عابر یادآور شد: در این طرح موضوعی که به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در حال انجام است، ضمن بازبینی، پل‌های عابر مکانیزه و غیرمکانیزه در صورت داشتن معایب و مشکلات فنی رفع عیب و نقص می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط