1401/02/02-14:34
حضور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در سازمان فاوا

افزایش بهره‌برداری ‌از سامانه‌ها فصل جدید همکاری‌های مشترک

افزایش بهره‌برداری ‌از سامانه‌ها فصل جدید همکاری‌های مشترک

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا بر شکل‌گیری همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این دیدار که ۳۱ فروردین ماه برگزار شد، محمد علی الفت‌پور و هادی محضرنیا به بررسی وضعیت سامانه‌های مرتبط با این مرکز پرداختند و بر شکل‌گیری همکاری‌های مشترک در راستای ارتقاء سطح کیفی و بهره‌برداری بیشتر از این سامانه‌ها تاکید کردند.

هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در خصوص این دیدار اظهار کرد: مسائلی که بین سازمان و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران وجود دارد از جنس مسائل کلان مدیریت شهری بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و به محض اطلاع از وجود برخی مسائل که منجر به کندی در روند تصمیم‌گیری‌ها شده است، اقدام به برگزاری این جلسه مشترک کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در این جلسه به روند امور اجرایی سرعت بخشیم و در این راستا اقدام به همفکری و تصمیم‌گیری نمودیم و نتایج این جلسه، منجر به باز شدن برخی گره‌هایی می‌شود که از فقدان ارتباط موثر شکل گرفته بودند و به‌زودی دستاوردهای این تعامل در شهرداری تهران دیده خواهد ‌شود.

محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران، اظهار کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران یک عنصر و رکن اصلی در کنار فاوا است و  ما در مسیر هوشمندسازی شهرداری تهران تلاش می‌کنیم با کمک سازمان و با حضور دکتر محضرنیا در جایگاه مدیریت، همکاری‌های فی مابین را گسترش دهیم.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، موضوع هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستور کار جدی بدنه شهرداری تهران است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال جاری اقدامات موثری را به انجام رسانیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط