1401/02/04-16:16

ملاقات مردمی حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان در منطقه۱۶

ملاقات مردمی حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان در منطقه۱۶

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هیئت همراه به همراه سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ و جمعی از معاونین و مدیران منطقه با شهروندان منطقه دیدار کرد.

 به گزارش شهردارانلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، حبیب کاشانی در این دیدار، با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

وی به مشکلات شهری در منطقه ۱۶ تهران اشاره کرد، گفت: پهنه بندی در مناطق به خوبی انجام نشده است، بنابراین جا دارد در نوع خدمات رسانی نگاه متفاوتی صورت گیرد.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه، نیز در این جلسه با بیان اینکه این منطقه جزء اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق به شمار می‌رود، افزود: داشتن شهروندان همراه و بافرهنگ باعث شده است خدمت رسانی شورا و شهرداری به این منطقه تسهیل شود.

در پایان این عضو شورای شهر از زحمات و عملکرد منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته نظیر کاهش صرف زمان شهروندان در حوزه شهرسازی، پروژه های مناسب عمرانی، طرح های فوریتی حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و... قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ دکتر حبیب کاشانی ضمن گفت و گو با شهروندان به درخواست ها و مشکلات آنان در حوزه شهر و شهرداری رسیدگی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط