1401/02/05-18:20
معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ خبرداد:

مرمت و درزگیری آسفالت های منطقه با بیش از ۲۶۰۰ تن آسفالت

مرمت و درزگیری آسفالت های منطقه با بیش از ۲۶۰۰ تن آسفالت

محمدباقر اسدی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۵ اقدامات این معاونت در هفته های اخیر را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمد باقر اسدی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۵ با بیان اینکه فعالیت های این معاونت در هفته های ابتدایی سال جدید و تقارن با ماه مبارک رمضان با جدیت در حال پیگیری است تا رفاه شهروندان را در پی داشته باشد به اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: جهت هدایت آبهای سطحی و رفع آب ماندگی و بوی نامطبوع در مسیر نهرها و جلب رضایت شهروندان و همچنین جهت حفظ تازگی سیمای شهر و رفع خطرات احتمالی، اکیپ اجرایی معاونت فنی و عمرانی در خصوص نصب و یا تعویض دریچه و سنگدال بتنی و احداث و یا مرمت نهر و جدول اقداماتی گسترده در همه نواحی ترتیب داده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه۵  از جلسه درخصوص مسیر دسترسی از محل امامزاده شعیب تا پل آجری کن خبر داد و گفت: در این جلسه چگونگی دسترسی مناسب از امامزاده شعیب تا پل آجری کن که از آثار تاریخی شهر تهران محسوب می شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.گفتنی است مشکل بازسازی و ساخت مسیر مناسب جهت تسهیل تردد و دسترسی به پل آجری به دلیل عدم تکمیل طرح تفصیلی محله کن در مرحله رایزنی است.

اسدی به ادامه اقدامات در پروژه بازسازی سرای محله اکباتان اشاره کرد و افزود: در این پروژه عملیات سنگکاری، گچکاری سردرب ها و تکمیل نصب سنگ قرنیز، بتونه کاری کناف سقف و ایزوگام طبقه همکف و بندکشی نما درحال انجام است.

وی از بازدید نماینده اداره کل هماهنگی به همراه رئیس راه و باند از پروژه های آسفالت سطح منطقه خبرداد و افزود: نماینده اداره کل هماهنگی با همراهی رئیس راه و باند از کیفیت اجرایی پروژه های روکش آسفالت سطح منطقه بازدید کرد.

اسدی با اشاره به بازدید نماینده امور مناطق از سطح معابر محدوده شهرداری منطقه ۵ گفت: در راستای فعالیتهای مستمر درخصوص مناسب سازی آسفالت سطح معابر منطقه، نماینده امور مناطق با همراهی رئیس نظارت و اجرای از محدوده های مورد نظر دیدن کرد.

وی در مورد برخی اقدامات دیگر تاکید کرد: در پروژه بوستان ترنم که اسکلت آنرا سازه سبک تشکیل داده، حفر چاه، اجرای نما و سنگ قرنیز در حال انجام است. در ادامه اقدامات در سوله ورزشی کن، عملیات نصب کانالهای اگزاست فن و تکمیل نصب شیرآلات بهداشتی انجام شد. در پروژه مناسب سازی سرویس بهداشتی بوستان شهریور نصب سنگ نما و سقف کاذب رو به اتمام است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۵ در پایان با بیان اینکه طبق روال و در راستای تسهیل تردد و خدمت رسانی به شهروندان پروژه لکه گیری، تراش و روکش مکانیزه و درزگیری در معابر سطح منطقه۵ از ابتدای سال جدید انجام شد اذعان داشت: طی بازدیدهای روزمره نقاط و معابر برای مرمت و روکش آسفالت شناسایی و در اوقات کم ترافیک شب، در معابر مدنظر در سطح منطقه۵، روکش آسفالت و درزگیری شد. حدود ۶۰۰۰ مترمربع به صورت روکش دستی با ۱۰۶۳ تن و ۸۷۰۰ مترمربع تراش و روکش مکانیزه با ۱۵۵۶ تن بار آسفالت و ۱۴۶۵۴متر طول درزگیری در سطح منطقه انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط