1401/02/07-13:21

پل جدید تقاطع سلیمی جهرمی، در مرحله نصب تیرهای فلزی عرشه

پل جدید تقاطع سلیمی جهرمی، در مرحله نصب تیرهای فلزی عرشه

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه در پل تقاطع غیرهمسطح خیابان شهید سلیمی جهرمی با کانال سیل برگردان غرب خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی با بیان آنکه عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه پل تقاطع خیابان شهید سلیمی جهرمی با کانال سیل برگردان غرب متعاقب اتمام عملیات حفاری و بتن ریزی شمع ها آغاز شده است، یادآور شد: اجرای شیبراهه ها و دیواره های حائل، در سایر جبهه های کاری پروژه ادامه دارد.

وی با اعلام نصب ۵ تیر فلزی از مجموع ۱۴ تیر فلزی موردنیاز برای احداث عرشه پل تقاطع سلیمی جهرمی، طول تیرهای جدید را ۱۶/۵ متر خواند و خاطرنشان ساخت: تیرهای فلزی جدید با استفاده از تیرهای فلزی پل قدیم احداث شده است.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرز ۶۵ درصد رسیده و پیش بینی می شود پل جدید تقاطع تا پایان سه ماهه نخست امسال برای تردد شهروندان گشایش یابد. 

گفتنی است پل قدیم تقاطع غیرهمسطح خیابان شهید سلیمی جهرمی با کانال سیل برگردان غرب طی سال های اخیر و به عنوان یکی از گلوگاه های سیلابی کانال مذکور برچیده شد. پل جدید با عرض بیشتر نسبت به سازه قبلی (۳ خط عبوری) و به نحوی که درسطح بالاتری از دیواره های کانال قرار گیرد در حال احداث است و بهره برداری از آن نقش مهمی در تسهیل دسترسی سواره و پیاده به ایستگاه مترو صادقیه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط