1401/02/09-20:38
شهردار منطقه ۱۳خبر داد؛

پاکسازی تالاب ماملو در هفته زمین پاک

پاکسازی تالاب ماملو در هفته زمین پاک

شهردار منطقه ۱۳ از پاکسازی تالاب ماملو در منطقه محافظت شده خجیر در منطقه ۱۳ با مشارکت اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه، جمعی از دبیران کانون محیط‌زیست منطقه، جمعی از فعالان محیط‌زیست و پرسنل اداره پارکهای ملی خجیر و سرخه‌حصار در هفته زمین پاک خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی احمدی شهردار منطقه با اشاره به پاکسازی تالاب ماملو در هفته زمین پاک گفت: این اقدام به منظور تاکید بر حفاظت از تالاب ها، تقویت حس مشارکت و مسئولیت‌پذیری در حفاظت از محیط‌زیست و زمین به ویژه زیست‌بوم ارزشمند تالابی اجرا شد.

وی در ادامه خواستار استفاده صحیح و برخورد مناسب با اکوسیستم تالاب شد و اظهار داشت: به عنوان عضوی از مدیریت شهری برای حفاظت از این تالاب ها تلاش کرده و در این راستا از مشارکت شهروندان و فعالان محیط زیست استفاده میکنیم.

برپایی میز آموزش چهره به چهره در ایستگاه مترو شهدا، ارائه آموزش در زمینه عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و غیرقابل بازیافت در مناسبت‌های مذهبی در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها و کارگاه آموزش حضوری با موضوع مدیریت پسماند و مسابقه نقاشی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک برشمرد که در این منطقه اجرا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط