1401/02/10-13:13
در قالب پویش "مهربانی مهدوی"؛

گلریزان بزرگ آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد

گلریزان بزرگ آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهری، مدیران قوه قضائیه، خیرین و نیز چهره های ورزشی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ در روز پنج شنبه ۸ اردیبهشت ماه سال جاری جشن و مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان دارای شرایط آزادی در بوستان ولایت با مشارکت شهرداری مناطق ۹، ۱۹، ۱۸، ۱۷ و ۲۱  با هدف بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده ها و نیز حمایت و توانمند سازی ایشان با استقبال شهروندان جنوب غرب پایتخت برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین فیروزجائی معاون دادستان تهران در امور زندان ها ضمن قدردانی و تشکر از مناطق مختلف شهرداری به عنوان مشارکت کننده در این امر خیر گفت: هرکسی تلاش کند برای گره گشایی برادر خود بسیار با ارزش است، با برگزاری این مراسم حمایت از خانواده زندانی مستحق آزادی صورت می پذیرد تا هرچه سریع تر به کانون گرم خانواده بازگردد.

محبوب تیز پاز نیاری سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ در خصوص برگزاری پویش "مهربانی مهدوی" گفت: برگزاری چنین برنامه هایی از آموزه های دینی ما و مطابق رفتار الگوهای ائمه اطهار است و امید داریم با برگزاری این گونه برنامه ها بتوانیم در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد قدمی برداریم و آنها را به آغوش خانواده ها باز گردانیم و نیز بتوانیم در جهت حمایت و توانمند سازی آنان نیز موثر باشیم.

مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ درباره این پویش گفت:  با کمک به مستمندان و رهایی زندانیان جرایم غیرعمد، می توان این قشر را به درک صحیح از زندگی هدایت کرد و گامی در راستای مستحکم شدن بنیان خانواده ها برداشت.

گفتنی است از میهمانان و چهره های شاخص این مراسم می توان به حضور محمد پیرگزی معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ شهید مطهری، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مظفر الوندی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز شهرداران مشارکت کننده، صادق ورمزیار بازیکن سابق تیم استقلال، علیرضا امامی فر بازیکن سابق تیم پرسپولیس و پهلوان محمد محمودی نیز اشاره کرد.

شایان ذکر است پس از سخنرانی شهردار منطقه ۱۹ و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری کمک های نقدی خیرین و شهروندان مشارکت کننده جمع آوری و مراسم گلریزان انجام گردید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط