1401/02/10-16:33
شهردار منطقه۱۴ تاکید کرد؛

رسیدگی به پیام های شهروندی با قید فوریت

رسیدگی به پیام های شهروندی با قید فوریت

رسیدگی به درخواست های ثبت شده شهروندان در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه ۱۴ و رفع مشکلات شهری محلات با قید فوریت در دستورکار شهرداری منطقه قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، برای این منظور جلسه هم اندیشی پیرامون بهبود ارتقای سطح کیفی منظر شهری و ارائه خدمات به موقع به مردم دارالمومنین تهران با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزارشد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، با بیان اینکه کاستی زمان پاسخگویی و ارتقای سطح پاسخگویی به درخواست های شهروندان، منجر به افزایش میزان رضایتمندی آنها از عملکرد حوزه های اجرایی شهرداری منطقه خواهد شد؛ بر اهتمام حوزه های مختلف شهری و نواحی ششگانه بر انجام سریع، بادقت و اصولی فعالیت ها برای رفع مشکلات شهری تاکید کرد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش تحلیلی از وضعیت رسیدگی کیفی و کمی پیام های سامانه ۱۳۷ در سال ۱۴۰۱، نقاط ضعف و چالش های پیش رو برای رفع مشکلات بررسی شد.

سالاری پور در پایان بر بهره گیری از کلیه تجهیزات و امکانات با پیگیری عملیاتی و میدانی، نظارت دقیق بر اجراء و صحت عمل همچنین بازرسی هوشمندانه جهت پاسخ گوئی صحیح و موثر به پیام های شهروندان منطقه در سال جاری تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط