1401/02/12-11:16
به منظور استفاده بیشتر بانوان خانه دار و سالمندان انجام شد:

احیای مزرعه خانواده بوستان نارنج در منطقه ۱۴

احیای مزرعه خانواده بوستان نارنج در منطقه ۱۴

­مزرعه خانواده در بوستان نارنج واقع در منطقه ۱۴، احیا و در اختیار شهروندان به ویژه بانوان خانه دار و سالمندان قرار می‌گیرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان این خبر گفت: به منظور ایجاد انگیزه و احساس سرزندگی در بانوان خانه دار و پرکردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه سالمندان و بازنشستگان، اقدامات لازم جهت احیای مزرعه‌های خانواده سطح نواحی شش گانه انجام پذیرفت.

برزگرمرادی با اشاره به اینکه این عملیات با توجه به شرایط مساعد برای کشت سبزیجات و صیفی جات در فصل بهار انجام شده، افزود: پس از آماده سازی زمین طی عملیات کندوکوب و کود دهی، ثبت نام از شهروندان مشتاق و علاقه‌مند منطقه دارالمومنین تهران انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ادامه داد: تقسیم اراضی بر اساس میزان علاقه مندی و همچنین مشارکت شهروندان در برنامه‌های آموزشی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز (مرکز تام) انجام شده است.

برزگر مرادی یادآور شد: این اراضی در بوستان نارنج در دو قطعه جداگانه بانوان و آقایان در نیمه نخست سال (پایان فصل کاشت بهاره) در اختیار شهروندان جهت کشت و کار گیاهان و سبزیجات قرار می‌گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط