1401/02/12-14:05

۴۰ برنامه آموزشی ویژه هفته آسمان آبی زمین پاک در شمال تهران برگزار شد

۴۰ برنامه آموزشی ویژه هفته آسمان آبی زمین پاک در شمال تهران برگزار شد

اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک از اجرای ۴۰ برنامه آموزشی بازیافت در هفته آسمان آبی زمین پاک در سطح نواحی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، به نقل از اداره مدیریت پسماند به مناسبت هفته آسمان آبی زمین پاک و به منظور آگاهی دادن به شهروندان و جلب روحیه مشارکت آنان در راستای زیباسازی منظر شهری، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و بصری، برنامه های آموزشی و ترویجی مدیریت پسماند توسط آموزشگران نواحی دهگانه در مدارس و بوستان ها برگزار شد.

گفتنی است این برنامه های آموزشی در مدارس صابرین شاهد در ناحیه یک،خاورمنش، مسعودیان و عدالت در ناحیه دو، فرزانه ۲ در ناحیه سه، حبیب ابن مظاهر در ناحیه چهار، پورابتهاج در  ناحیه پنج، گلهای انقلاب در ناحیه شش، سما در ناحیه هفت، فرهنگ نو در ناحیه هشت، تقوی نیا در ناحیه نه و امام سجاد(ع) و نور قائم(عج) در ناحیه ۱۰ بوده است.

بوستان های سنبل، احمدلو، شطرنج و مهرگان نیز از جمله بوستان های منطقه یک بوده که در آن ها برنامه های آموزشی برای شهروندان به اجرا در آمده و پاکسازی حاشیه مسیل خرگوش دره نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته آسمان آبی و زمین پاک در شمال تهران بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط