1401/02/24-12:29
رنجبریان تاکید داشت؛

همکاری های منطقه ۶ و بیمارستان شریعتی مضاعف می شود

همکاری های منطقه ۶ و بیمارستان شریعتی مضاعف می شود

شهردار منطقه۶، با حضور در بیمارستان‌ شریعتی ضمن تقدیر از فداکاری، ایثارگری و زحمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاری این بیمارستان ملی، از بخش های مختلف این بیمارستان به منظور بهبود و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رنجبریان ضمن حضور در جلسه مشترک با حضور احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی، و جمعی از مدیران ارشد شهرداری منطقه و آن مجموعه و استماع مسائل و مشکلات از محوطه بیمارستان به منظور احصاء مشکلات شهروندان در تردد برای دریافت خدمات درمانی مطلوبتر بازدید نمود.

رنجبریان در جریان این بازدید با اشاره به اینکه، بیمارستان شریعتی یکی از مراکز درمانی مرجع کشور در موضوعات درمانی است عنوان کرد: این  مرجعیت رابطه مستقیم با تعداد بالای مراجعین به این محدوده از منطقه و وضعیت ترافیک دارد که قطعا همجواری این بیمارستان با ۲ مرکز دانشگاهی بزرگ و کسری پارکینگ برای کارکنان و مراجعه کنندگان شرایط ترافیکی محدوده اطراف بیمارستان را بحرانی تر می کند و علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای ساکنان بومی این محور، کیفیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و بیماران را نیز تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

این مقام مسئول از آمادگی منطقه برای همکاری جهت مکان یابی کارشناسی و احداث پارکینگ زیر سطحی در فضای داخلی بیمارستان خبر داد و اجرایی کردن این پیشنهاد را منوط به همکاری و پیگیری مسئولین بیمارستان شریعتی دانست.

گفتنی است، بنابر گفته جمشیدی، بیمارستان شریعتی یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز درمانی، تحقیقاتی و آموزشی کشور است. که روزانه خدمات مختلف تخصصی و فوق تخصصی به مراجعه کنندگان از اقصی نقاط کشور و حتی از کشورهای همجوار ارائه می کند که تنها ۲۰ درصد از مراجعه کنندگان این بیمارستان شهروندان تهرانی هستند و ۴۰ درصد شهروندان استانی و مابقی خارج از تهران و کشورهای همسایه می باشند که به این جهت مدیریت بحث های ترافیکی و اسکان آنها به منظور خدمت دهی مطلوب تر به مراجعین اهمیت زیادی دارد.

توسعه همراه‌سرای بیماران در منطقه شش

در ادامه این دیدار رنجبریان درباره ساخت همراه‌سرای بیماران در منطقه ۶، اظهار کرد: همراه‌سرای بیمار، برای افرادی که از شهرستان برای طی روند درمانی اعضای خانواده خود به تهران می‌آیند و مکانی برای استقرار و استراحت ندارند، پیش‌بینی شده است و قرار است تا ماه های آتی همراه سرای های منطقه تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرند.

شهردار منطقه در این خصوص توضیح داد: همراه سرای خیابان امیرلو بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همراه سرای خردمند که در حال تجهیز و بازسازی است نیز تا ماه های پیش رو مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت. که در ساماندهی اسکان خانواده مراجعین و تا حدودی در ساماندهی وضعیت ترافیکی این محور تأثیرگذار خواهند بود.

گفتنی است، در حاشیه این جلسه رنجبریان با حضور در مراسم تقدیر از کارگران و زحمت کشان عرصه سلامت بیمارستان، مدیران و روسای بیمارستان را در تقدیر و اهدای لوح به این عزیزان همراهی کرد. 

شهردار منطقه ۶ از بیمارستان ساسان بازدید کرد

در پایان این بازدید یک روزه که به مناسبت هفته سلامت کلید خورده بود شهردار به همراه جمعی از مدیران ارشد شهرداری منطقه از بیمارستان ساسان بازدید کرد.

در این دیدار علیرضا توکلی رییس بیمارستان ساسان از رویکرد متفاوت و قابل تقدیر شهردار نسبت به دوره های قبل تشکر کرد و گفت: این تفاوت مثبت را می توان در وضعیت اداره منطقه مشاهده کرد.

در انتهای این بازدید شهردار از سفید پوشان عرصه سلامت بیمارستان با اهدای یک شاخه گل و لوح تقدیر قدردانی نمود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط