1401/02/26-11:35
عضو شورای تهران:

مذاکره با صندوق کارآفرینی امید برای دریافت وام بلندمدت انجام شده است

مذاکره با صندوق کارآفرینی امید برای دریافت وام بلندمدت انجام شده است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از مذاکره با صندوق کارآفرینی امید به منظور دریافت وام‌های بلند مدت با بهره کم برای کارآفرینان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از ایرنا، سوده نجفی در نشست هم‌اندیشی حوزه زنان در منطقه ۱۰ تهران که با حضور فاطمه قاسم‌پور نماینده مجلس و بانوان کارآفرین و فعال منطقه برگزار شده بود در جریان فعالیت‌ها و مشکلات و خواسته‌های بانوان کارآفرین قرارگرفت و پس از شنیدن صحبت‌های بانوان کارآفرین و فعالان اجتماعی اظهار داشت: کارآفرینی از ۲ بعد ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت و توجه است.

وی با بیان اینکه عدم اشتغال و مشکلات اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی در شهر را فراهم می‌کند، عنوان کرد: کارآفرینی و ایجاد زیرساخت برای فروش محصولات یکی از دغدغه‌هایی بود که در برنامه‌های شورای ششم مورد بررسی قرار دادیم و به همین منظور بنا شد معاونت خدمات شهری زمینه‌ای را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند فراهم کند تا بانوان کارآفرین بتوانند محصولات تولیدی خود را ارائه کنند.

نجفی همچنین در خصوص امکان دریافت وام برای کارآفرینان گفت: اخیرا با صندوق کارآفرینی امید مذاکراتی داشتیم و امیدواریم بتوانیم وام‌های بلند مدت با بهره کم را در اختیار کارآفرینان قرار دهیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از شهردار منطقه ۱۰  تهران خواست بانوان کارآفرین و فعال حوزه اجتماعی منطقه را شناسایی و جلسات مستمری را تحت عنوان هئیت اندیشه ورز به منظور توسعه کارآفرینی بانوان فعال تشکیل دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط