1401/02/26-15:49
به منظور بهینه سازی و پاسخ به درخواست شهروندان؛

ایستگاه های اتوبوس منطقه ۱۴ نونوار می شود

ایستگاه های اتوبوس منطقه ۱۴ نونوار می شود

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه بویژه در محور های پر تردد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد ملاصالحی با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان است، افزود: به منظور کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله تمیزی و نظافت اتوبوس‌ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و رسیدگی به ایستگاه‌های اتوبوس و سرپناه آن‌ها در ۱۶۷ ایستگاه انجام می شود.

وی با اشاره به بهسازی ایستگاه های اتوبوس محور شهید محلاتی افزود: با نصب تابلوهای زمانبندی و اسامی، نقشه های همچنین رنگ آمیزی، تعویض شیشه و ترمیم سرپناه، ایستگاه های اتوبوس در این محور و خیابان های منتهی بهسازی شد.

محمد ملاصالحی ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی و راحتی مسافرین شبکه اتوبوسرانی همچنین نسبت به نصب ۸ جام شیشه در ۸ مترمربع، شیشه سرپناه ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان نبردجنوبی و محدوده ثبت احوال، زمزم، شاهین اقدام شد.

وی بابیان اینکه این سرپناهها علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند، از استفاده از رنگ های متنوع شفاف و طراحی های متنوع شیشه ای برای این سرپناه ها خبرداد.

سرپرست حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان با بیان اینکه افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاههای اتوبوس از اولویتهای مدیریت شهری است، تاکید کرد: واحد اتوبوسرانی منطقه به طور پیوسته در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی در داخل ایستگاه های اتوبوس و نوسازی صددرصدی سرپناه ایستگاه انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط