1401/02/26-16:06
ابراهیم وجدانی تشریح کرد:

برنامه های هفته روابط عمومی و ارتباطات در شهرداری قلب پایتخت

برنامه های هفته روابط عمومی و ارتباطات در شهرداری قلب پایتخت

مدیر روابط‌عمومی‌ شهرداری منطقه۶ ، نامگذاری و مراسم پلاک کوبی ۷ سردار شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، اولین شهیده تفحص و دانش آموز ایثارگر اهل ایذه سرآغاز برنامه های هفته روابط عمومی منطقه ۶خواهد بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، وجدانی ضمن بیان اینکه یکی از راه‌های زنده نگه داشتن نام شهدا و فرهیختگان در سطح شهر نامگذاری معابر به نام آنهاست نقش بستن نام این بزرگان در پیشانی خیابان ها و کوچه های شهر تهران را یکی از گام های مهم ارتباطی شهرداری تهران با ساکنین و شهروندانش دانست و گفت: ۹ پلاک کوبی و نامگذاری در معابر و خیابان های قلب پایتخت خواهیم داشت که بر اساس این برنامه  نام ۷ سردار شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، نامگذاری اولین شهیده تفحص «فاطمه اسدی» در مجاورت مجموعه شهربانوی منطقه ۶ و یک معبر به نام دانش آموز ایثارگر ایذه ای «شهید علی لندی» در مقابل اداره آموزش و پرورش این منطقه همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات بر پیشانی معابر منطقه ۶ نقش می بندد.  

 آموزش های عکاسی و خبر نویسی ویژه رابطین خبری منطقه ۶

ابراهیم وجدانی در آستانه شروع هفته روابط عمومی و ارتباطات که از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا دوم خردادماه است، این هفته را فرصت مغتنم برای معرفی ظرفیت های دانش محور حوزه روابط عمومی و ارتباطات دانست و در ادامه گفت: با توجه به نیاز سنجی انجام شده در سطح منطقه، برگزاری دوره آموزش های مقدماتی و تخصصی عکاسی و خبرنویسی برای رابطین خبری معاونت ها و نواحی شش گانه منطقه همزمان با آغاز هفته روابط عمومی در دستورکار اداره روابط عمومی قرار گرفت.

وی در ادامه با توجه به اهمیت تولید محتوا و اخبار فعالیت های متعدد شهرداری قلب پایتخت و به منظور آشنایی بیشتر با حوزه خبر و خبرنویسی، یک دوره آموزش تئوری و عملی با حضور اساتید به نام حوزه ارتباطات جهت آموزش رابطین خبری در هفته روابط عمومی برگزار خواهد نمود.

تقدیر از همکاران خدوم روابط عمومی منطقه ۶ و اصحاب رسانه

وجدانی اظهار داشت: تقدیر از تلاشگران روابط عمومی منطقه۶، به پاس تلاش های ارزشمند آنها در تنویر افکار عمومی، پاسخگویی به مردم و دستگاه های اجرایی و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و آگاهی شهروندان را از اقدامات مهم منطقه در هفته روابط عمومی و ارتباطات بر شمرد.

وی همچنین در ادامه برنامه تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی، خبرگزاری ها را به عنوان بازوهای ارتباطی روابط عمومی در گسترش دامنه ارتباطی شمرد و خاطر نشان کرد: تجلیل از جایگاه و خدمات خبرگزاری های مستقر در سطح منطقه نیز از دیگر برنامه های مهم این هفته خواهد بود.

تولید محصولات رسانه ای با محوریت آموزش های شهروندی و قوانین شهری

وی همچنین با تاکید بر مهم‌ترین کارکردهای روابط عمومی در تهیه و تولید محتوای تبلیغاتی متناسب با شرایط اجتماعی و فرهنگی اذعان داشت: به منظور ایجاد ارتباط و تعامل دو سویه با شهروندان ساخت تیزر و موشن گرافی های موضوعی با رویکرد آموزش های شهروندی، معرفی منطقه، قوانین شهری و... از دیگر برنامه های این اداره در شهرداری قلب پایتخت می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط