1401/02/27-15:51
با حضور شهردار تهران؛

طرح بازآفرینی ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران تصویب شد

طرح بازآفرینی ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران تصویب شد

شهردار منطقه ۱۹ از تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور شهردار تهران و معاون وزیر راه و شهرسازی و تصویب طرح بازآفرینی ناحیه ۳ این منطقه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت در این ‌باره گفت: پس از تشکیل جلسات و بازدیدهای متعدد اعضای کمیسیون ماده ۵ از سطح ناحیه ۳ و تصویب طرح بازنگری در کارگروه فنی، امروز جلسه ای با حضور شهردار تهران و معاون وزیر راه و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران برگزار شد و این طرح مورد تصویب کمیسیون ماده ۵ قرار گرفت.

به گفته شهردار منطقه ۱۹ هدف از اجرای این طرح رفع مغایرت کاربری‌های موجود شکل گرفته، ساماندهي عرصه‌های ناكارآمد، تامين خدمات برای شهروندان، جلوگيری از روند گسترش سكونت‌گاه های غيررسمي، تفكيک غیرمجاز و تصرفات غيرقانونی است.

او افزود: ساماندهی کوره های آجرپزی و فضاهای بی دفاع شهری، ارتقای سرزندگي، تحریک توسعه در منطقه و ایجاد فضای اشتغال پاک از دیگر اهدافی است که طرح بازنگری ناحیه ۳ منطقه ۱۹ دنبال می کند.

هدایت در ادامه ضمن قدردانی از اهتمام شهردار تهران به موضوعات و مشکلات ناحیه ۳ منطقه ۱۹ به عنوان یکی از نواحی ویژه شهر تهران، یادآور شد: طرح بازنگری ناحیه ۳ منطقه ۱۹ پس از تصویب نهایی در کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران به شورای عالی معماری و شهرسازی ایران ارسال شد تا پس از تصویب در این شورا اقدامات اجرای آن آغاز شود شاهد اتفاقات خوب برای جنوب شهر و شهروندان فهیم این منطقه باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط