1401/02/31-14:10
معاون شهردار منطقه ۴ خبر داد:

ساماندهی دستفروشان سیار بی کانون در منطقه ۴ پایتخت/ حمایت از مشاغل خرد و سیار در شمال شرق تهران

ساماندهی دستفروشان سیار بی کانون در منطقه ۴ پایتخت/ حمایت از مشاغل خرد و سیار در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از ساماندهی دستفروشان سیار بی کانون در سطح منطقه خبر داد و گفت: با این طرح از مشاغل خرد و سیار حمایت می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "رضا معلم" در این باره گفت: به منظور جلوگیری از پراکندگی دستفروشان در سطح منطقه و نازیبا شدن سیمای شهری، افزایش رضایت و رفاه شهروندان و به منظور حمایت از اینگونه مشاغل باعنایت به مصوبه شورای شهر و پس از اخذ استعلام از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، این منطقه اقدام به برگزاری روزبازار کرد.

او در ادامه گفت: روزبازارهای مذکور در ۲ آدرس خیابان توحید - میدان قرآن در روزهای چهارشنبه هر هفته و پنجشنبه بازار به آدرس خیابان استخر - انتهای خیابان بم از اسفندماه سال گذشته تاکنون درحال فعالیت است.

معلم افزود:  این طرح با هدف ساماندهی دستفروشان سیار بی کانون و حمایت از مشاغل خرد و سیار تا پایان تیرماه سال جاری استمرار دارد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سامان بازار شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران‌ نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز فعالیت در بازارهای مربوطه اقدام نمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط