1400/06/17-21:02
همزمان با طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰؛

ایمن سازی معابر و کانالیزه کردن مسیر حركتی عابران پیاده در منطقه ۱۳

ایمن سازی معابر و کانالیزه کردن مسیر حركتی عابران پیاده در منطقه ۱۳

با توجه به اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰، اقدامات اجرای معاونت حمل‌ونقل ترافیک منطقه در جهت بهبود زیر ساخت‌ها، روان سازی و ایمن سازی ترافیک محدوده آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه با اشاره به تداوم ارائه خدمات به شهروندان علی رغم شیوع کرونا و آماده سازی محدوده برای استقبال از مهر ۱۴۰۰ طبق سنوات گذشته و احتمال بازگشایی مدارس گفت: ضمن تشکیل ستاد استقبال از مهر، اجرای طرح استقبال از مهر از یکم شهریور ماه در محدوده آغاز شده و در سه دوره زمانی تا ۲۴ مهر ادامه می یابد.

او افزود: به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و ایمنی آنها در خیابان‌ها و معابر براساس وظایف محوله، خط کشی خطوط عابر پیاده و سایر اقدامات از قبیل نصب علائم و انواع تجهیزات ترافیک در جلوی درب مدارس در حال اجراست.

به گفته شهردار منطقه به منظور افزایش ایمنی حرکتی وسایط نقلیه و همچنین تردد آسان خودروها در معابر محدوده، خط کشی محوری در خیابان های امامت، سی‌متری نیروی هوایی، حافظ، نیشابور انجام شده و در سایر معابر نیز ادامه دارد.

او ادامه داد: ساماندهی توقف خودرو ها در حاشیه مراکز آموزشی، شناسایی گره های ترافیکی و جلوگیری از تراکم، نظارت و مدیریت بر عملکرد سرویس‌های حمل‌ونقل مراکز اموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مسائل ترافیکی بازگشایی مدارس، توقف کلیه عملیات عمرانی شامل حفاری و سایر عملیات عمرانی مخل عبور و مرور در دستورکار قرار دارد.

شکری، تامین امنیت عبور دانش آموزان در زمان عبور از عرض معابر و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی؛ جلوگیری از تراکم ترافیکی، مناسبسازی و كانالیزه كردن مسیر حركتي عابران پیاده، افزايش كارآيی و بهره گیری از حداكثر ظرفیت حمل و نقل عمومی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط