1401/03/01-16:55

مهلت پرداخت عوارض ساختمانی تا پایان خرداد تمدید شد

مهلت پرداخت عوارض ساختمانی تا پایان خرداد تمدید شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در شصت و چهارمین جلسه شورا پیشنهاد داد که تا پایان خردادماه فرصت داده شود تا مردم طبق قانون عوارض ساختمانی را پرداخت کنند؛ در نهایت اعضای شورا با حداکثر آراء با پیشنهاد مهلت پرداخت فیش عوارض تا پایان خرداد ماه موافقت کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، مهدی چمران در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دعای مردم و لطف الهی باعث شد مجدد در شورا حضور داشته باشم، اظهار کرد: این لطف الهی باعث شد دوباره بتوانم به ایفای نقش شورایی خود بپردازم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز روز بهره وری و بهینه مصرف است، یادآور شد: باید ببینیم چگونه در کشور سطح بهره وری بالا و مصرف بهینه خواهد شد. مصرف ما در بسیاری از موارد از سطح جهانی بالاتر است و باید تعدیل شود و در حد سطح مصرف مطابق با شرایط، اقلیم و قوانین باشد.

چمران با اشاره به فتح خرمشهر در روز سوم خردادماه تصریح کرد: جشن پیروزی خرمشهر را خواهیم داشت و برنامه ریزی برای آن انجام شده است.

وی در خصوص فیش های صادر شده عوارض در اسفند ماه ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: پیشنهاد داده شد تا پایان خردادماه فرصت داده شده تا مردم طبق قانون پرداخت کنند. دیگر پیشنهاد کمیته برنامه و بودجه نیز این بود که ۱۸ خردادماه آخرین فرصت باشد و فرصت چندانی باقی نخواهد ماند و به نظر پایان این ماه منطقی تر است.

چمران با بیان اینکه کسانی که امروز فیش خود را پرداخت می کنند با کسانی که ۱۸ اسفند ماه پرداخت کرده اند چه فرقی دارد، اظهار کرد: اگر فرقی بین این دو نباشد عدالت نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در این مدت شاید عده ای نتوانند فیش خود را پرداخت کنند. پیشنهاد می کنیم به شهردار اجازه داده شود در صورت صلاحدید ۱۵ روز دیگر، این فرصت را تمدید کند و در این راستا نیازی به مجوز جدید نداشته باشد تا جاماندگان نیز اقدام کنند.

وی افزود: تا پایان خردادماه همه می توانند مبالغ فیش خود را بر اساس قانون پرداخت کنند. تنظیم پول و پرداخت رقم بالا برای مردم سخت است و باید فرصت کافی را داشته باشند و با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود که این فرصت در صورت صلاحدید تمدید شود.

گفتنی است اعضای شورا با حداکثر آراء با پیشنهاد مهلت پرداخت فیش عوارض تا پایان خرداد ماه موافقت کردند.

همچنین پیشنهاد تمدید ۱۵ روزه فرصت در صورت صلاحدید شهردار نیز با اکثریت آراء تصویب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط