1401/03/01-21:10
در هفته روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت؛

تقدیر شهردار منطقه۶ از مدیر و کارکنان روابط عمومی

تقدیر شهردار منطقه۶ از مدیر و کارکنان روابط عمومی

شهردار منطقه ۶، همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی از مدیر و کارکنان روابط عمومی شهرداری قلب پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۶، در ابتدای این دیدار ابراهیم وجدانی مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی منطقه، گزارشی از اقدامات و فعالیت های این اداره در یکسال گذشته ارائه و به تشریح استراتژی ها و برنامه های آتی این حوزه پرداخت و از توجه ویژه و نگاه حمایتی شهردارمنطقه نسبت به همکاران واحد روابط عمومی تشکر و قدردانی کرد.

مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ در ادامه، طی گفتگویی صمیمانه با یکایک پرسنل این بخش در مورد نحوه ی عملکرد روابط عمومی در یک سال گذشته، پیشنهاداتی برای بهبود هرچه بهتر امور این حوزه عنوان کرد: روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان و یکی از مبانی توسعه آن است. «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید زیادی داشتند در سایه فعالیت های روشنگرانه روابط عمومی های میسر خواهد شد و شما به عنوان بازوان ارتباطی با خارج از سازمان نقش حائز اهمیتی در انتقال درست، شفاف و نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارید.

شهردار منطقه۶ در حاشیه این مراسم با اشاره به عملکرد شایسته و مطلوب کارکنان روابط عمومی در پیشبرد اهداف تبلیغی و اطلاع‌رسانی افزود: حضوررابطین در حوزه های مختلف از جمله نواحی، معاونت‌ها و دیگر بخش های اجرایی شهرداری‌ منطقه ۶ کمک می کند که اطلاعات درست ، دقیق و باسرعت در اختیار رسانه ها قرار گیرد و به تبع آن مردم از این جریان صحیح اطلاعات بهره مند خواهند شد. بنابراین لازم است ظرفیت دانشی و تخصصی رابطین خبری در سطح منطقه تقویت گردد.

در حاشیه این نشست شهردار با اهدای لوح سپاس از تلاش مدیر و کارشناسان روابط عمومی تقدیر کرد و ابوالفضل ولوی از شهرداری ناحیه ۵، علیرضا صبوری از معاونت فنی و عمرانی و حسن نعمتی از معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان رابطين فعال و برتر منطقه مورد تقدير قرار گرفتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط