1401/03/02-17:23
ماموریت های جدید برای سازمان عمرانی مناطق؛

از پروژه های احداث میادین میوه و تره‌بار تا مجموعه های ورزشی و سوله های مدیریت بحران

از پروژه های احداث میادین میوه و تره‌بار تا مجموعه های ورزشی و سوله های مدیریت بحران

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از امضای چند تفاهمنامه همکاری میان این سازمان با سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق ۷ و ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین ضمن اعلام خبر فوق افزود: سازمان عمرانی مناطق متعاقب امضای تفاهمنامه های همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و شهرداری های مناطق ۷ و ۱۲، مسئولیت مدیریت و راهبری تعدادی از پروژه های عمرانی این سازمان ها و مناطق را بر عهده گرفته است.

وی مهندسی ابنیه و ساختمان‌های شهر تهران را مسئولیت تخصصی سازمان عمرانی مناطق دانست و یادآور شد مدیریت و راهبری انجام کلیه امور محوله درخصوص انتخاب مجری و انعقاد قرارداد پیمانکاری در پروژه‌ها از جمله مهمترین اقداماتی است که براساس تفاهمنامه های مورد اشاره، به این سازمان واگذار شده است.

به گفته حق بین، اجرای پروژه‌های ابنیه و عرصه های عمومی، مجموعه ورزشی، سوله‌های مدیریت بحران و میادین میوه و تره‌بار در سطح مناطق ۲۲گانه، بخشی از محورهای تفاهم نامه های مذکور است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط