1401/03/03-16:35
در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور انجام شد؛

بهسازی ۷۰ درصد المان های ترافیکی منطقه ۱۴

بهسازی ۷۰ درصد المان های ترافیکی منطقه ۱۴

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۴ از طرح ساماندهی ومرمت المان های ترافیکی در منطقه با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد ملاصالحی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر شهری گفت: با توجه به اینکه برخی از تابلوهای راهنمای مسیر درنقاط اصلی و فرعی منطقه به مرور زمان دچار آسیب‌دیدگی، رنگ‌پریدگی و تخریب شد، عملیات تعویض و بهسازی تابلوهای ترافیکی برای جلوگیری از سردرگمی راننده ها و گره های ترافیکی انجام شد.

وی افزود: برای اصلاح و بهبود وضعیت ترافیک در معابر نیز، نسبت به مرمت و اصلاح تابلوهای موجود شامل انواع علائم عمودی، جمع آوری تابلوهای غیراستاندارد، نصب تابلوهای جدید، جابجایی تابلوها و… اقدام شد.

تجهیز ایستگاه های اتوبوس از دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته است که ملاصالحی با اشاره به آن گفت: علاوه بر نگهداری، نظافت علائم و سرپناه های ایستگاه اتوبوس و تاکسی انجام شد.

وی در پایان با بیان اینکه در این طرح تعداد کثیری از علایم ترافیکی ،تابلوهای اخطاری، اسامی معابر ، انتظامی و اماکن مرمت و بازسازی شده است، خاطرنشان کرد: اتمام صد درصدی طرح همچنین حذف زواید فیزیکی، تعویض استوانه های ایمنی، مرمت دستک پل های همسطح و مرمت چراغ های راهنمایی رانندگی در دستورکار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط