1401/03/09-13:06
با اجرای رأی بند ۲۰ صورت گرفت؛

۲۰ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در منطقه ۱۹ ساماندهی شدند

۲۰ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در منطقه ۱۹ ساماندهی شدند

صاحبان ۲۰ مشاغل مزاحم در نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ طی یک ماه اخیر مشمول اجرای رأی بند ۲۰ مبنی بر تعطیلی و یا تغییر شغل شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۹، مهدی هدايت شهردار منطقه با اعلام اين خبر افزود: با پیگیری های اداره ساماندهی صنایع و مشاغل این منطقه تعداد ۲۰ واحد جوشکاری، آلومینیوم سازی، آهنگری و انبار ضایعات تغییر شغل داده اند.

همچنين با توجه به صدور رأی بند ۲۰ درخصوص اجراي راي برای ۲ واحد کارواش واقع در خیابان شهید زلفی و مهران اقدام به تعطیلی و تغییر شغل شدند.

شهردار منطقه در ادامه به تشريح گوشه ای از اقدامات اجرايی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محيط زيست از آلودگی حيوانات مضر شهری پرداخت و بيان كرد: در همين راستا طی طرح های اجرا شده در راستای كنترل جمعيت موش ها، ۶۴۱ مورد منافذ فعال و غيرفعال شناسايي و طعمه گذاری شد.

علاوه براين ۶۰ دريچه يكطرفه نصب، ۷۵ مورد انسداد و اطلاع رساني لازم نيز به شهروندان درقالب توزيع بيش از ۲۵۰ بروشور آموزشی صورت گرفت.

این مسئول در خصوص جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب بر زنده گیری ۵۲ قلاده سگ طی گشت زنی و در پاسخ به پیام های ۱۳۷ تأکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط