1401/03/09-14:43
وحیدرضا محمدی مطرح کرد؛

احداث و مناسب‌سازی پل‌های عابرپیاده انهار

احداث و مناسب‌سازی پل‌های عابرپیاده انهار

شهردار منطقه ۲۲ از احداث و مناسب سازی پل‌های عابر پیاده، انهار روباز و ایستگاه‌های اتوبوس در معابر ۱۲ محل این منطقه خبر داد، گفت: این اقدام به منظور ایجاد تسهیل توام با ایمنی در تردد جانبازان، سالمندان و توان یابان صورت گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی در این باره اظهار داشت: این اقدام از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه در حال اجرا است و بخشی از محور هایی که خط عابرپیاده در معابر وجود دارد، اما شهروندان باید به سختی خود را از پیاده رو به عرض معابر  برسانند در اولویت احداث پل های عابر پیاده انهار است.

وی افزود: در حال حاضر احداث و مناسب سازی پل های عابر پیاده انهار از جنس بتن صورت می گیرد و تاکنون در چندین نقطه از منطقه مورد اجرا قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: بخشی از پل های عابر پیاده به روی انهار که از نوع آهنی است در پایش از محلات نیازمند مرمت و نوسازی داشت که این امر نیز محقق شده است.

این مدیر شهری عنوان کرد: مساجد، مدارس و بوستان ها، مراکز خرید و میادین میوه و تره بار به عنوان مهم ترین مراکز پر تردد شهروندان هستند به همین منظور این طرح در ابتدا در این محیط ها به اجرا در خواهد آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط