1401/03/09-14:49
در نشست تقدیر از مسئولین خانه های سلامت منطقه مطرح شد؛

استمرار ارائه خدمات سلامت محور بویژه در محلات کم برخوردار منطقه ۱۹

استمرار ارائه خدمات سلامت محور بویژه در محلات کم برخوردار منطقه ۱۹

طی نشستی صمیمی از مسئولین خانه های سلامت و همکارانی که در سال جاری صاحب فرزند شدند با حضور شهردار منطقه ۱۹، مدیر دفتر شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران شهری تقدیر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن آرزوی صحت،سلامتی و خدا قوت برای حافظان و مدافعان سلامت گفت: سلامتی و امنیت دو نعمتی است که تا زمانی که از آنها بهره مند هستیم متوجه اهمیت و ارزش آن نخواهیم شد، اقدامات شما عزیزان در حوزه سلامت با توجه به فعالیت در محلات کم برخودار  بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

هدایت با اشاره به استمرار ارائه خدمات سلامت محور بویژه در محلات محروم منطقه حضور هرچه بیشترگروه های جهادی و Ngo ها در این محدوده در بهره مندی شهروندان از این خدمات را موثر در کاهش بیماری ها دانست.

شهردار منطقه خواستار اطلاع رسانی عمومی در محلات از سوی مسئولین خانه های سلامت راستای تحت پوشش قرار گرفتن شهروندان فاقد بیمه از خدمات بیمه سلامت و استفاده از مزایای آنها شد.

این مسئول از واگذاری زمین به دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور احداث بیمارستان دولتی در این منطقه که فاقد بیمارستان است در راستای افزایش سرانه درمانی و خدمات پزشکی خبر داد.

این مسئول در ادامه ضمن تبریک و شادباش به همکارانی که در سال جدید صاحب فرزند شده اند گفت: این نعمت بزرگی است که خداوند به شما عطا کرده و بزرگترین سرمایه برای کشورمان با توجه به بحران جمعیت نیروی انسانی می تواند باشد.

در این برنامه ضمن ارائه گزارشی از خدمات اداره سلامت بویژه در ایام کرونا با اهدای لوح و هدیه از مسئولین خانه های سلامت و همکارانی که در سال جاری صاحب فرزند شدند تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط