1401/03/10-16:49
همزمان با دهمین پویش قرار خدمت شهردار تهران؛

افتتاح مسجد حضرت علی اکبر(ع) در منطقه ۱۳

افتتاح مسجد حضرت علی اکبر(ع) در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از افتتاح مسجد حضرت علی اکبر(ع) در این منطقه همزمان با دهمین پویش قرار خدمت شهردار تهران در این منطقه خبر داد

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح مسجد حضرت علی اکبر(ع) در منطقه افزود: با توجه به اولویت های شهرداری تهران در تکمیل پروژه های نیمه تمام، پروژه مسجد حضرت علی اکبر(ع) در سه طبقه و به درخواست شهروندان جهت توسعه سرانه فرهنگی-مذهبی پس از ۸ سال در کندروی بزرگراه امام علی(ع) بین خیابان صفا و افسری آذردر ناحیه یک تکمیل و به بهره برداری رسید.

او در خصوص اقدامات انجام شده افزود: ساخت مجدد، خاکبرداری، اجرای سازه نگهبان، اسکلت و سقف، دیوار چینی، تاسیسات، کاشیکاری و نماسازی از جمله اقداماتی است که از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۳ برای تکمیل این پروژه به مساحت ۸۲۰ مترمربع انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ با تبریک دهه کرامت با اشاره به اینکه در جوامع اسلامی مساجد نقش مهمی در مسائل شهروندی دارند، اظهار داشت: وجود مساجد در محلات می‌تواند موجب افزایش همبستگی اجتماعی و پیوندهای اجتماعی شده و بسیاری از معضلات در محلات بکاهد.

او با بیان اینکه از خداوند متعال خواستارم توفیق خدمت به مردم را به من و همکاران در مدیریت شهری بدهد، خاطر نشان کرد: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان در مساجد از طریق پویش قرار خدمت در رویکرد جدید مدیریت شهری باعث بهبود ارتباط مردم و مدیران شهری شده است.

گفتنی است، مسجد حضرت علی اکبر(ع) با حضور دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمد هادی علی احمدی، حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهردار تهران، جمعی از معاونان و مدیران شهرداری و شهروندان افتتاح شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط