1401/03/10-18:44
معاون خدمات شهری در جلسه ارتباط مستقیم:

ماموریت ما خدمت به مردم است، نباید در انجام این تکلیف کم بگذاریم

ماموریت ما خدمت به مردم است، نباید در انجام این تکلیف کم بگذاریم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری در جلسه ارتباط مستقیم گفت: ماموریت ما در شهرداری این است که در خدمت مردم باشیم و نباید در انجام این تکلیفی که بر عهده داریم کم بگذاریم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در جلسه ارتباط مستقیم مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) این هفته، معاونان و مدیران ارشد حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری پاسخگوی تماس ۶۰۴ شهروند بودند.

در این جلسه مدیرعامل و معاون شرکت ساماندهی و مشاغل با ۶۲ تماس، مدیرعامل و معاون سازمان مدیریت پسماند با ۵۵ تماس و مدیرعامل و معاون سازمان میادین میوه و تره بار با ۴۸ تماس، بیشترین تعداد تماس‌های دریافتی را به خود اختصاص دادند.

همچنین مدیرکل امور خدمات شهری با ۴۲ تماس، سرپرست سازمان آتش نشانی با ۴۱ تماس، معاون خدمات شهری و محیط زیست به همراه مدیرعامل و معاون شرکت شهربان و حریم بان هر کدام با ۳۸ تماس در رتبه‌های بعدی تماس‌های دریافتی قرار داشتند.

بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری: با ایجاد خطوط تلفنی در دفاتر کار مدیران حوزه خدمات شهری شرایط برای پاسخگویی مستقیم آنها به شهروندان به طور روزانه فراهم شود.

وی با بیان اینکه ماموریت ما در شهرداری خدمت به مردم است تاکید کرد: نباید در انجام تکلیفی که بر عهده داریم کم گذاشته شود. اگر در انجام تکلیفمان کم بگذاریم سطح توقع طرف مقابل بدون چارچوب و نامحدود خواهد بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: ما در انجام ماموریت ها وظیفه داریم به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت شهروند حاصل شود. متاسفانه در شهرداری گاهی بر مستحابات بیشتر از واجبات تکیه می‌شود و این نارضایتی شهروند را در پی خواهد داشت. به طور مثال در هنگام بارش برف وظیفه ما بازگشایی شریان‌های اصلی است. حالا اگر به جای برف روبی معابر اصلی اولویتمان پاکسازی برف در کوچه‌های فرعی باشد باعث می شود خواسته مردم و ماموریت ما با هم جابجا شود و جای خود را پیدا نکند.

بهرامی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند «مردم ولی نعمت ما هستند»، تصریح کرد: اگر در بخش‌هایی از مجموعه شهرداری نقاط ضعف یا کاستی‌هایی وجود دارد نباید این کم و کاستی‌ها را به گردن مردم انداخت.

قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند نیز در گفتگو با روابط عمومی سازمان بازرسی به قیمت گذاری کالاهای شهروند اشاره کرد و گفت: شرکت شهروند همچون سایر فروشگاه‌ها در قیمت گذاری کالاها از یک قاعده مشخص تبعیت می‌کند و قیمت‌ تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالا درج شده است و هیچ فروشگاهی حق عرضه کالا بالاتر از نرخ مصوب را ندارد.

وی بیشترین مطالبات مطرح شده در جلسه ارتباط مستقیم این هفته را مربوط به مشکلات منابع انسانی شهروند عنوان کرد و افزود: در شرکت شهروند، مشتری عنصر اصلی است و ما تلاش کردیم تا با اصلاح خدمات قیمت‌گذاری و عرضه متنوع محصولات با کیفیت رضایت مشتری را جلب نماییم. به عنوان مثال در روزهایی که بسیاری از فروشگاه ها با کمبود روغن مواجه بودند، ما در فروشگاه‌های شهروند ۹۰۰ تن روغن عرضه کردیم.

رضا ناصری سرای نیز در این جلسه با بیان اینکه معاونت خدمات شهری به واسطه تنوع حوزه‌ها یکی از پر پیام‌ترین معاونت‌های شهرداری می‌باشد، گفت: امیدواریم تمامی پیام‌ها با کیفیت خوبی انجام شود و بازخورد جلسه رضایت حداکثری شهروندان باشد.

 در پایان این جلسه گزارشی از عملکرد معاونت خدمات شهری در جلسات ارتباط مستقیم سال گذشته و مقایسه آماری آن از لحاظ تعداد تماس‌، میزان رسیدگی به پیام‌ها، مهمترین موضوعات از نظر شکایات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین کیفیت و زمان رسیدگی به پیام‌ها در حوزه های مختلف معاونت خدمات شهری ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط