1401/03/11-14:36
به میزبانی منطقه ۷؛

اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستانهای مناطق ۲۲ گانه برگزار شد

اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستانهای مناطق ۲۲ گانه برگزار شد

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستان های مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در مجموعه ورزشی پیام خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: این مسابقات با حضور ۳۲ تیم از بیمارستانهای دولتی به مناسبت هفته سلامت و با اجرای مراسم افتتاحیه در روز ۱۹ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی ساعی آغاز و پس از ۳۲ بازی به صورت تک حذفی به مدت ۱۰ روز در مجموعه ورزشی پیام به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات به پایان رسید.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه با قضاوت داور بین المللی سید مهدی سید علی و با حضور مدیران شهری و پیشکسوتان ورزشی به همراه تقدیر از خانواده مدافع سلامت و تقدیر از پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: تیم بیمارستان بقیه الله(عج) قهرمان٫بیمارستان شهید مطهری نائب قهرمان، بیمارستان آیت الله کاشانی سوم و بیمارستان شریعتی تیم اخلاق این دور از مسابقات شدند.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام مدافعان سلامت ویژه بیمارستان های مناطق ۲۲گانه با حضور شهردار و معاونین منطقه، مدیر کل سلامت و معاون سازمان ورزش شهرداری تهران، خانواده شهدای مدافع سلامت و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط