1401/03/14-00:10
شهردار منطقه ۷ در بازدید از پروژه مجموعه ورزشی مرودشت گفت:

کاهش هزینه های نگهداشت، در هنر اجرای درست پروژه های شهری است

کاهش هزینه های نگهداشت، در هنر اجرای درست پروژه های شهری است

شهردار منطقه ۷ به همراه مدیران شهری منطقه، طی بازدید از مجموعه ورزشی مرودشت بر افتتاح و ارائه خدمات این مجموعه به شهروندان با استانداردهای به روز دنیا تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، طی قرار شهردار منطقه ۷ مبنی بر افتتاح مجموعه ورزشی مرودشت تا پایان سال جاری این مدیر ارشد به همراه مدیران خود به این مجموعه رفت و اقدامات اجرا شده در این مکان را پیگیری و بررسی کرد.

در جریان این بازدید نصراله آبادیان شهردار منطقه بر فرآیند اجرای پروژه، کاربری ویژه ی آن و خلاقیت و فضاسازی در محیط آن تاکید کرد و گفت: صاحب این مجموعه ورزشی مردم هستند و باید در مسیری پیش برویم که مردم بهترین و با کیفیت ترین استفاده را از این مجموعه داشته باشند. 

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا هزینه نگهداشت پروژه های شهری را پایین بیاوریم و این امر فقط با اجرای هنرمندانه در پروژه ها محقق می شود.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت ها و مساحت مجموعه ورزشی مرودشت و از همه مهمتر واقع شدن آن در باغ موزه قصر باید رشته های ورزشی در آن اجرا شود که قابلیت برگزاری در حد بین المللی داشته باشد.

به گفته شهردار منطقه ۷ این مجموعه فرهنگی ورزشی دارای سالن های توپی چند منظوره، سالن اسکواش مطابق با استانداردهای روز و قسمت های عمومی است.

وی عنوان کرد: مراحل ساخت مجموعه ورزشی مرودشت از سال ۱۳۹۵ در این منطقه آغاز، که سالیان قبل به واسطه عدم اعتبار مصوب تعطیل شده بود اما پیش بینی شده تا با تامین اعتبار سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط