1401/03/16-21:02

اجرای طرح "راه خدمت" در بزرگراه شهید یاسینی منطقه۱۳

اجرای طرح "راه خدمت" در بزرگراه شهید یاسینی منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از اجرای طرح "راه خدمت" در بزرگراه شهید یاسینی با هدف بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ طرح راه خدمت را فرصتی مغتنم برای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان دانست و افزود: در طرح راه خدمت، کار ها و اقدامات گسترده عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فضای سبز به عنوان اقدامی ماندگار بر چهره ورودی شرق تهران به یادگار می ماند.

او در خصوص بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از ۱۳ سال افزود: با توجه به درخواست های شهروندان در این دوره، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه با استفاده از ۹۱۰۰ تن آسفالت و بتن غلطکی در سه فاز اجرایی شد.

شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه بزرگراه شهید یاسینی یکی از بزرگراه های مهم شهر تهران است که از محله سرخه حصار عبور می کند اضافه کرد: بزرگراه شهید یاسینی، شمال سرخه حصار به معابر مهمی مانند بزرگراه شهید زین الدین و کنار گذر یاسینی متصل گردیده است، از این رو بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری آن ضرورت دارد.

او در خصوص اقدامات حوزه خدمات شهری و فضای سبز به بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مترطول لایروبی و پاکسازی مسیل سرخه حصار، ۱۷۰ مترمکعب لایروبی مکانیزه ۱۷۰ مترمکعب کانال حریم بان ، ۲۰۰ مترطول علف کشی، بیش از یک میلیون کیلوگرم خاک و نخاله و ۵۶۰ مترطول لایروبی حوضچه و تله زباله گیر اشاره کرد.

علی احمدی ادامه داد: ۱۵ هزار مترمربع پاکسازی و رنگ آمیزی المان های شهری بزرگراه شهید یاسینی، نصب و نگهداری ۱۸۰۰ تخته پرچم، ۱۵۰۰ مترمربع چاپ و اکران تبلیغات محیطی و ۱۵ مورد زنده گیری سگ های بلاصاحب، کاشت ۷۰۷ اصله درخت و درختچه، ۷۵ متر طول آبرسانی و ۵۴ هزار مترمربع کند و کوب باغچه گوشه ای دیگر از خدمات ارائه شده در محور است.

شهردار منطقه۱۳ به عملیات نصب ۳۵۰۰ مترطول نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و افزود: از جمله مزیت های نصب نیوجرسی نسبت به گاردریل و نرده‌های فلزی برای جداسازی و ایمن سازی مسیرهای رفت و برگشت، علاوه بر استحکام لازم، عدم نیاز آن‌ها به تعمیر و نگهداری و جلوگیری از بازتابش نور خودروها به چشم رانندگان مسیر مخالف و خیرگی چشم آن‌ها است.

او مرمت چهار هزار متر از گاردریل های موجود در بزرگراه شهید یاسینی را از دیگر اقدامات حوزه ترافیک برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط