1401/03/18-12:32
خبر خوب رنجبریان به شهروندان منطقه ۶؛

گره ترافیکی محله یوسف آباد باز می شود

گره ترافیکی محله یوسف آباد باز می شود

شهردار منطقه ۶: ترافیک محله یوسف آباد معضل قدیمی این محله است و در سال های اخیر تشدید شده است که با انجام اصلاح هندسی و طرح های مهندسی ترافیک این گره ها باز خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منظقه ۶ مسعود رنجبریان درخصوص معضلات ترافیکی محله یوسف آباد ضمن اعلام خبر خوش حل مشکلات ترافیکی این محدوده تا چند ماه آینده گفت: بنده از اولین روز شروع فعالیت در منطقه ۶، به معاونت ترافیک منطقه ماموریت دادم ضمن بررسی کارشناسی مشکلات ترافیکی، طرح های مهندسی شده برای حل این معضل را ارایه دهد که فاز اول آن تاییدیه لازم برای اجرا را از مبادی ذیربط اخذ کرده است که پس از تایید فاز دوم در چند ماه آینده شاهد ساماندهی خوبی در وضعیت ترافیکی، خاصه دوراهی یوسف آباد تا انتهای خیابان شصت و چهارم خواهیم بود.

ارتقاء زیرساخت های تفریحی برای سالمندان محله یوسف آباد

شهردار منطقه ۶ درباره این خبر اظهار کرد: محله یوسف آباد یکی از محلات قدیمی تهران است که در زمان قاجار یکی از اصلی ترین محلات کنار حصار تهران بود. این محله شهروندان اصیل، قدیمی و متعاقب آن سالمندان زیادی دارد. لذا طرح احداث مرکز اختصاصی سالمندان از جمله طرح های برنامه ریزی شده برای محله یوسف آباد است که در تلاش برای اخذ بودجه به منظور اجرای کردن طرح هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط