1401/03/20-15:23
شهردار منطقه ۶ مطرح کرد:

آغاز توافقات احداث دو پارکینگ زیرسطحی بزرگ در محله امیرآباد قلب پایتخت

آغاز توافقات احداث دو پارکینگ زیرسطحی بزرگ در محله امیرآباد قلب پایتخت

مسعود رنجبریان شهردارقلب پایتخت پاسخگوی مشکلات و دغدغه های شهروندی ساکنین منطقه ۶ بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رنجبریان در پاسخ به مسائل مطرح شده توسط معتمدین محلات درخصوص ساماندهی وضعیت ترافیکی منطقه گفت: باتوجه به شرایط خاص منطقه، در محله امیر آباد پیش بینی کردیم با همراهی ۲ دستگاه دولتی، دانشگاه تربیت مدرس و ارتش جمهوری اسلامی ایران دو پارکینگ زیرسطحی بزرگ احداث کنیم.

وی در ادامه افزود: توافقات اولیه در حال انجام است که با امضای تفاهم نامه وارد فاز اجرایی می شود که قطعا احداث این دو پارکینگ، مشکلات ترافیکی شهروندان به ویژه محله امیرآباد را حل خواهد کرد.

محله امیرآباد از محلات ششگانه شهرداری منطقه ۶ است که به دلیل قرار گرفتن و همجواری یک بیمارستان بین المللی و ۲ مرکز دانشگاهی بزرگ در یکی از معابر این محله دچار مشکلات ترافیکی است.

گره ترافیکی محله یوسف آباد باز می شود

وی در ادامه پاسخگویی به دغدغه های شهروندان درخصوص معضلات ترافیکی محله یوسف آباد ضمن اعلام خبر خوش حل مشکلات ترافیکی این محدوده تا چند ماه آینده گفت: از اولین روز شروع فعالیت در منطقه ۶، مشاور ترافیکی منطقه ضمن بررسی کارشناسی مشکلات ترافیکی، طرح مهندسی شده برای حل این معضل را ارائه کرد که فاز اول آن تاییدیه لازم برای اجرا را از مبادی ذیربط اخذ کرده که پس از تایید فاز دوم در چند ماه آینده شاهد ساماندهی خوبی در وضعیت ترافیکی، خاصه دوراهی یوسف آباد تا انتهای خیابان شصت و چهارم خواهیم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط