1401/03/21-22:45
شهردار منطقه ۶ خبر داد:

افتتاح ۲ همراه‌سرای بیماران در مجاورت بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و فیروزگر تا پایان تیر

افتتاح ۲ همراه‌سرای بیماران در مجاورت بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و فیروزگر تا پایان تیر

شهردار منطقه ۶ از افتتاح همراه سرا در مجاورت بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و فیروزگر تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان، با تاکید بر تسریع ساخت و تجهیز همراه سراهای امیرلویی و خردمند گفت: همراه سرای امیرلویی در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) با ظرفیت پذیرش ۱۱۰ تا ۱۷۰ نفر و پیشرفت بالای ۹۰ درصدی و همراه سرای خردمند در نزدیکی بیمارستان فیروزگر با ظرفیت پذیرش ۱۳۰ نفر نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته اند.

به گفته وی، نوید خوبی برای همراهان بیماران در سطح منطقه ۶ خواهد بود که به یاری خدا و حمایت خیرین و با تمام امکانات و اختیارات شهرداری در تیرماه سال جاری شاهد افتتاح این دو همراه سرا خواهیم بود.

رنجبریان تأکید کرد: به همکاران و مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دستور داده شده است تا مقدمات و برنامه‌های لازم جهت تکمیل و افتتاح دو همراه سرا در سطح منطقه را در اولویت اول امور قرار دهند و با تمام توان برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با اشاره به بازدیدش از پروژه همراه سرای امیرلویی بصورت مستقیم و دیدار و گفت‌وگو با یکی از خیّرین و مدیر این پروژه اظهار کرد که در این بازدید از نزدیک در جریان اجرا و ساخت مراحل پایانی این همراه سرا قرار گرفته است.

رنجبریان ادامه داد: در این بازدید سعیدی مدیر پروژه ساخت همراه سرای امیرلویی گزارش کاملی از عملیات عمرانی و نصب تجهیزات ارائه داد و تسریع در مراحل نهایی عملیات اجرایی را تضمین کرد.

همچنین محمد حسین مدرسی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و یکی از خیّرین، پیشرفت ریالی و اجرایی پروژه را مطلوب اعلام کرده و این نوید را داد که از تمام توان مالی و عملیاتی خود جهت بهره برداری این پروژه مهم در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات تا زمان اعلامی افتتاح، استفاده خواهند کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط