1401/03/23-14:58

اتمام آسفالت مکانیزه بزرگراهی در محور رزمنده جاویدالاثر متوسلیان در منطقه ۲۱

اتمام آسفالت مکانیزه بزرگراهی در محور رزمنده جاویدالاثر متوسلیان در منطقه ۲۱

عملیات اجرای روکش مکانیزه آسفالت در محور غرب به شرق بزرگراه رزمنده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲۱ اتمام یافت‌.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱؛ محمدقاسم نورافکن معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان این خبر گفت: توسعه و افزایش سطح کیفی نگهداشت شهر از وظایف مهم شهرداری می باشد؛ در این راستا و به منظور تسهیل تردد شهروندان اقدام به اجرای مناسب‌سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه بزرگراهی در محور متوسلیان مسیر غرب به شرق بعد از پل كفش ملی انجام گرفت.

وی افزود: این عملیات توسط عوامل اجرايی فنی و عمرانی و زير نظر سازمان ترافيک، ٤ خط ١٤٠٠ متری مورد خط كشی قرار گرفت كه عمليات مكانيزه آسفالت نیز در مجموع ۵۶۰۰ مترطول مي باشد. 

نورافکن با اشاره به اتمام اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه در بزرگراه متوسلیان ادامه داد: این بزرگراه با در برگرفتن چند مسیر از محورهای عبوری و مهم در بخش غرب به شرق منطقه قرار گرفته است که با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه به میزان ۵۶۰۰ متر مناسب سازی می‌شود.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ تاکید کرد: تکمیل بهسازی خیابان‌ها، عملیات روکش مکانیزه و اجرای آسفالت در معابر، نوسازی معابر غیر بزرگراهی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله‌ای از جمله فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه ۲۱ است که به صورت ویژه در سال جاری در دستورکار قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط