1401/03/25-17:32
به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد:

جشنواره ورزش و بازی‌های کودکان آینده‌ساز شهر تهران

جشنواره ورزش و بازی‌های کودکان آینده‌ساز شهر تهران

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری جشنواره ورزشی کودکان آینده‌ساز شهر تهران، گرامی‌داشت روز جهانی مقابله با کار کودک و هفته محیط زیست در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، هم‌زمان با روز جهانی مقابله با کار کودکان،‌ روز دوشنبه، ۲۳ خردادماه، جشنواره ورزشی و تفریحی کودکان آینده‌ساز شهر تهران با حضور سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، حیدر سلیمانی، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، مرجان میرزایی قاضی، معاون ورزش بانوان این سازمان، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ در کنار بیش از ۳۰۰ نفر از کودکان آینده‌ساز شهر تهران در محله هرندی منطقه ۱۲ برگزار شد.

یزدی در این جشنواره طی سخنانی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۱۲ متشکل از محلات کم‌برخوردار متعدد و به طبع آن آمار بالای کودکان کار است، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مختلف رایگان ورزشی برای ارتقای سطح زندگی این نوگلان شهر در نظر گرفته شده که این جشنواره و چهارمین دوره مسابقات کودکان آینده‌ساز که در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد، از شاخص‌ترین این اقدامات به شمار می‌رود.

گفتنی است طی این برنامه کودکان پس از استفاده از بازی‌های رقابتی ۱۸ ایستگاه ورزشی درنظرگرفته‌شده، در ورزش صبحگاهی شصت و نهمین دوشنبه ورزشی شهر تهران شرکت کردند؛ سپس از برنامه‌های مفرح ورزشی استیج (گروه مولودی‌خوانی میلاد امام رضا (علیه‌السلام) و گروه اکروبات کار و...) استفاده نمودند.

یادآور می‌شود این مسابقات که به مناسبت هفته محیط زیست با شعار همه محیط‌بانیم برگزار شد، در زمین چمن مصنوعی شوش واقع در میدان شوش، خیابان انبار گندم به اجرا درآمد و در نهایت از همه کودکان شرکت‌کننده با پذیرایی و اهدای هدایا تقدیر گردید./ خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط