1401/03/30-10:56

اجرای رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی در پارک ترافیک منطقه ۱۹

اجرای رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی در پارک ترافیک منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی از سوی پارک ترافیک منطقه برای شهروندان به منظور فراگیری عملی آموزه های ترافیکی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از به نقل از روابط عموی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: شهرک آموزش ترافیک منطقه هر روز با عناوین مختلف آموزشی از قبیل ایمنی عابر پیاده، تکالیف سرنشین خودرو، بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری میزبان دانش آموزان، رانندگان و شهروندان است.

به گفته هدایت؛ پس از پایان دوره های آموزشی پارک ترافیک منطقه برای یادگیری بهتر و بیشتر مخاطبان، رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی به صورت رایگان تدارک دیده شده است تا مباحث ترافیکی از قالب تئوری به سمت و سوی عملی و فرهنگ سازی بیشتر نهادینه شود.
او ادامه داد: دو سفر آموزشی تفریحی به منظور یادگیری بهتر در بزرگراه و آزاد راه اجرا شد که مخاطبان علائم، تابلو ها، خطوط و موانع فیزیکی را پس از مشاهده فرا گرفتند.

شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: پارک ترافیک به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه طی اقدامی سفرهای کوتاه مدت را پیش بینی کرده تا شهروندان به استفاده از دوچرخه برای سفرهای درون شهری تشویق و ترغیب و به حفظ محیط زیست کمک شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط