1401/04/03-16:22
در منطقه ۷ صورت می گیرد؛

دست کم هر محله یک پروژه کوچک مقیاس محلی

دست کم هر محله یک پروژه کوچک مقیاس محلی

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از اجرای ۳۹ پروژه کوچک مقیاس محلی در محلات چهاردگانه سطح منطقه با هدف ارتقا رضایت و کیفیت زندگی شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مصطفی علیپور با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی در منطقه هفت ۳۹ پروژه به تصویب شورای اسلامی رسیده است و به منظور اجرای هرچه باکیفیت تر این اقدامات جلسات و بازدیدهای متعددی از سطح نواحی با حضور شهرداران نواحی پنجگانه انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: حوزه نفوذ و مداخله در هر یک از پروژه های کوچک مقیاس مشخص و مقرر شد شهرداران نواحی تسهیلگری این پروژه ها را بر عهده بگیرند و جلساتی را با کسبه و ذی نفعان هر یک‌ از این محورها برگزار کنند.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: طبق بررسی ها برای هر محله از محلات چهارده گانه منطقه دست کم یک پروژه کوچک مقیاس محلی با رویکرد فراگیری کلیه محلات سطح منطقه مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: از اواسط ماه آینده پس از تعیین تسهیلگری پروژه ها، پیمانکاران انتخاب خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از اواسط تیر ماه سال جاری عملیات اجرایی هر یک از این پروژه ها آغاز شده و تا پایان آبان ماه شاهد اتمام آنها باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط