1401/04/04-14:34
فرهند خبر داد:

از رونمایی از آثار دوزبانه تا معرفی پروژه های شاخص منطقه ۵ در نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری

از رونمایی از آثار دوزبانه تا معرفی پروژه های شاخص منطقه ۵ در نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ از حضور متفاوت این منطقه در نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری خبر داد و از شهروندان دعوت کرد از غرفه این منطقه در بوستان گفتگو بازدید کنند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمد باقر فرهند مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به برگزاری نمایشگاه" شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران" گفت: این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۷ تیرماه در بوستان گفتگو برگزار می شود و شهرداری منطقه ۵ نیز غرفه ای را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده است.

فرهند با بیان اینکه روابط عمومی منطقه ۵ از مدتها قبل برنامه ریزی ویژه ای برای حضور متفاوت در این نمایشگاه و ارائه توانمندی ها و برنامه های این منطقه طراحی کرده است اذعان داشت: در غرفه شهرداری منطقه ۵ به تشریح اقدامات و پروژه های شاخص منطقه می پردازیم و منتظر حضور شهروندان، مدیران و اهالی فرهنگ و رسانه هستیم.

او ادامه داد: ۹۰ پروژه شاخص در مدت ۶ ماه اخیر توسط مدیریت شهری جدید در سطح منطقه ۵ به بهره برداری رسیده که در این نمایشگاه در قالب کلیپ، اینفوگرافی و موشن گرافی این پروژه ها به شهروندان معرفی می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ رونمایی کتب دوزبانه معرفی جاذبه های گردشگری منطقه که با همکاری معاونت بین الملل شهرداری تهران تدوین شده را از دیگر خدمات آماده ارائه در این نمایشگاه برشمرد و تاکید کرد: آثار تولیدی روابط عمومی از مجموعه اقدامات مرتبط با شهرداری و ارتباط با نخبگان و سرمایه های اجتماعی منطقه و پخش فلش کارت های معرفی محصولات ارتباطی روابط عمومی از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای این منطقه است.

فرهند با اشاره به محصولات متعدد روابط عمومی منطقه ۵ برای ارتباط با شهروندان گفت: روزانه محصولات متنوعی در فضاهای ارتباطی منطقه ۵ برای تعامل با شهروندان و اطلاع رسانی منتشر می شود که کلیپ هایی مثل خبر ۵ و شهرنگ در این زمینه است که این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی مجدد آنهاست.

او از در نظر گرفتن فضایی برای ارتباط و تعامل با شهروندان در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: اتاق خبر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ به پایش و افکار سنجی از شهروندان درباره فعالیت های بخش های مختلف منطقه ۵ خواهد پرداخت و پذیرای انتقادات و پیشنهادت از مدیریت شهری خواهند بود و برای این کار نیز دفتر یادبودی برای انعکاس نظرات و دیدگاه های شهروندان در نظر گرفته شده است و همچنین همکاران ما آماده پاسخگویی به زبان انگلیسی جهت معرفی جاذبه ها و اقدامات و فعالیت های منطقه ۵ به مهمانان خارجی هستند.

فرهند تصریح کرد: فضایی نیز در غرفه شهرداری منطقه ۵ به نمایشگاه "سیر دانش ارتباطات" اختصاص داده شده که در این محیط دوربین های عکاسی،فیلمبرداری و ماشین های تایپ قدیمی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

او در پایان نوید داد که در این نمایشگاه از یک پروژه شاخص منطقه رونمایی می شود و افزود: در بخش ویژه ، منطقه ۵ به رونمایی از پروژه فاخر و ارزشمندی از طریق ماکت و ویدئووال و با بهره گیری از فناوری متاورس خواهد پرداخت که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط