1400/05/16-13:56

امكان سنجى احداث نيروگاه هاى خورشيدى در منطقه ۴/ بهره برداری از انرژی های پاک در شمال شرق تهران

امكان سنجى احداث نيروگاه هاى خورشيدى در منطقه ۴/ بهره برداری از انرژی های پاک در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از بهره برداری انرژی های پاک در سطح این منطقه خبر داد و گفت: استفاده از انرژی های خورشیدی و پاک در سطح شهر حایز اهمیت بوده و میتوان از آن با اهداف اقتصادی و زیست محیطی بهره برد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "مجید رجبی" با اعلام این خبر گفت: استفاده از انرژى هاى تجديدپذير جهت كاهش انتشار گازهاى گلخانه اى و روند گرمايش جهانى، توليد برق پاک و ارزان و استفاده از اين پتانسیل در دستور كار اجرايى سال ١٤٠٠ شهرداری منطقه ۴ قرار گرفت.

او در ادامه گفت: در همین راستا و به منظور استفاده و اجراى انرژى هاى تجديد پذير، پتانسيل سنجى ساختمان ها و فضاهای قابل اجرا در منطقه ۴ آغاز شده و ساختمان مرکزی منطقه و جنگلکاری غزال آبعلی جهت احدات و بهره برداری نیروگاه های خورشیدی در سال جاری مورد تایید قرار گرفته است.
رجبی افزود: اين منطقه تاكنون موفق به اجراى ۲۰ كيلو وات ساعت نيروگاه خورشيدى در دو نقطه منطقه جهت استحصال برق از انرژى پاک خورشيدى شده است.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امید است با بهره گیری از انرژی های پاک خداوندی بتوانیم موفقیت هایی اقتصادی و زیست محیطی برتر و بالاتری را شاهد باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط