1401/04/06-15:05
ابراهیم وجدانی تشریح کرد:

اکران دستاوردهای شهرداری منطقه۶ در نمایشگاه بین المللی شهرهای خواهر خوانده تهران

اکران دستاوردهای شهرداری منطقه۶ در نمایشگاه بین المللی شهرهای خواهر خوانده تهران

دستاوردها و توانمندی های شهرداری قلب پایتخت با رویکرد حرکت به سمت ایجاد شهر هوشمند و گسترش فضای سبز گردشگر محور در نمایشگاه بین المللی شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری در محل بوستان گفتگو به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، ابراهیم وجدانی مشاورشهردار و مدیرروابط عمومی منطقه درباره این خبر گفت: شهرداری منطقه ۶ از اولین روز ابلاغ برنامه از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل با تشکیل جلسات داخلی با معاونت ها و واحد های اجرایی در تلاش است ضمن بهره مندی از ظرفیت ایجاد شده در بعد بین المللی، دستاوردها و توانمندی های شهرداری قلب پایتخت را به صورت کامل در نمایشگاه بین المللی "شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری تهران ۱۴۰۱" برای مدعوین و شهروندان معرفی کند.

رونمایی از ابرپیاده راه مدرن در قلب پایتخت به صورت واقعیت مجازی (VR)

وجدانی در ادامه ضمن تاکید بر دستاوردهای ویژه و فرامنطقه ای شهرداری منطقه ۶ که در بعد حل مشکلات و معضلات ترافیکی بخش های مرکزی شهر و تقویت اتصالات درون شهری از جمله غرب به شرق موثر خواهد بود اظهار کرد: پروژه مسیرطبیعت ابرپیاده راه مدرن کشور که اجرای آن با تغییرات ترافیکی مثبت در بخش های مرکزی شهر تهران همراه است. این طرح در شانزدهمین کنفرانس بین المللی "WALK ۲۱" به عنوان پروژه برتر از میان ۲۸۰ پروژه از ۴۸ کشور جهان شناخته شد که  به صورت واقعیت مجازی (VR) برای تجربه نتیجه اجرای کار برای شهروندان و مدعوین نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

معرفی نوآوری های شهر هوشمند در شهرداری قلب پایتخت

وی همچنین با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در شهرداری منطقه ۶ که در حوزه حرکت به سمت ایجاد شهر هوشمند، مدیریت کارآمد منابع خدمات شهری و ارزیابی سریع نیازهای شهروندان حائز اهمیت است افزود: طرح شناسنامه الکترونیک منطقه ۶ از دیگر طرح های شاخص شهرداری قلب پایتخت است که بصورت اولین بار در شهر تهران برای ارتقا و بهبود خدمت رسانی به شهروندان طراحی شده است که به صورت نقطه ای و با سرعت در زیرساخت های شهری تعامل برقرار می کند و به نیازهای شهر و شهروندان در جانمایی صحیح طرح های خدمات شهری کمک می کند.

طرح کارواش سبز در نمایشگاه دستاوردهای مدیریت شهری اکران می شود

این مقام مسئول ضمن اشاره به جزئیات طرح کارواش سبز در سطح منطقه بیان داشت: با اجرای کامل این طرح ضمن جمع آوری آبهای سطحی در سطح منطقه امکان استفاده از این پساب در چرخه آبیاری فضای سبز میسر شده است.

اولین کارواش سبز مربوط به مجموعه ارتش به نام آریان واقع در بزرگراه شهید چمران ابتدای خیابان باقرخان و دومین کارواش سبز مربوط به پایانه و پارک سوار بیهقی واقع در میدان آرژانتین است که در این نمایشگاه برنامه های آتی و دستاوردهای اجرایی این طرح رونمایی می شود.

گفتنی است؛ استقرار اتاقک سازه شبیه ساز زلزله، ادوات ایمنی، پنل نیروگاه برق خورشیدی و همچنین معرفی استارت آپ های تاثیرگذار در سطح منطقه و... از دیگر دستاوردهای شهرداری قلب پایتخت است که مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در نمایشگاه بین المللی شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری رونمایی خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط