1401/04/08-17:49
شهردار منطقه۲۲ مطرح کرد؛

۱۰۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری ۱۰ کیلومتری معابر

۱۰۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری ۱۰ کیلومتری معابر

شهردار منطقه۲۲ بر توجه ویژه مدیریت شهری پایتخت به رفع فرسودگی آسفالت و جدول‌گذاری معابر تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ وحیدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: با توجه به روند توسعه در منطقه ۲۲، حجم احداث معابر نسبت به سایر مناطق شهر تهران بیشتر است، به همین منظور آسفالت کاری این منطقه در حجم قابل توجه در چند ماه گذشته صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: برای ۱۰۵ هزار و ۵۳۲ مترمربع مساحت، بیش از ۱۶ هزار و ۴۴۰ تن آسفالت به کار رفته است.

وی به معابر خاکی که در این مدت آسفالت شده اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال گذشته تا خرداد ماه سال جاری در بخش فنی و عمران، ۹ هزار و۳۸۰تن آسفالت ریزی در مساحت ۶۰ هزار و ۸۸ مترمربع در معابر خاکی انجام شده است.

محمدی ادامه داد: در بحث مرمت و رفع فرسودگی آسفالت سایر معابر اصلی و فرعی منطقه نیز به دو روش تراش و روکش مکانیزه، ۷هزار و ۶۱ تن آسفالت در مساحت ۴۵ هزار و ۲۳۴ مترمربع در معابر به کار رفته است.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه با اشاره به جدول گذاری معابر منطقه عنوان کرد: یکی از اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه، ایجاد معابر تازه تاسیس جدول گذاری معابر است که در ۹ ماه اخیر، ۱۰ هزار و ۴۵۰ متر از طول معابر جدول گذاری شده است.

وی بیان کرد: احداث معابر مراحل گوناگونی دارد که جدول گذاری برای فراهم کردن حاشیه معابر، ایجاد انهار و حریم پیاده رو در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته است که اغلب این عملیات در محلات تازه تاسیس غربی منطقه به اجرا در آمده است.

محمدی با بیان اینکه مساحت معابر اجرای این طرح نزدیک به ۷۶ هزار مترمربع و طول معابر ۷ هزار متر است، اضافه کرد: موضوع احداث معابر، مورد توجه مدیران شهری در این منطقه تازه تاسیس قرار دارد، به طوری که در یک بازه زمانی کوتاه ۶ماهه، تنها در شهرک الهیه غرب ۱۲ معبر احداث شده و این در حالی است که در مدت پنج سال گذشته تنها ۶ معبر در این شهرک مورد احداث قرار گرفته بود.

شهردار منطقه ۲۲ به احداث چهار معبر فرعی در بلوار کوهک اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی بلوار نسیم ۱۶ از تقاطع بلوار کوهک به سمت بزرگراه آزادگان چند سالی به حال خود رها شده بود که با همت مدیران شهری توانستیم این محور را مورد احداث و بازگشایی قرار دهیم تا کاهش مسافت و ایمنی تردد شهروندان بلوار کوهک به شمال و جنوب بزرگراه آزادگان برقرار شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط