1401/04/11-21:19

ارائه توان ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه۱۳ در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

ارائه توان ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه۱۳ در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به آماده سازی غرفه این منطقه در نمایشگاه شهر های خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از ارائه دستاورد ها و ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه در این غرفه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران با هدف معرفی فعالیت های مدیریت شهری تهران در راستای رسالت و ماموریت سازمانی از ۱۲ تا ۱۷ تیر ماه در مرکز نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برپا می‌شود، افزود: منطقه ۱۳ نیز همسو با سایر مناطق با ارائه مجموعه اقدامات منطقه و آخرین دستاوردها حضور دارد.

به گفته او در این نمایشگاه، توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع در خصوص آزادسازی عرصه غیر فعال صنایع جنگ افزار سازی ساصد، پروژه قطب گردشگری شرق تهران و پروژه ایستگاه تفکیک پسماند شرق تهران به عنوان مهم ترین دستاورد منطقه ارائه می شود.

شهردارمنطقه، برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذاران و اطلاع رسانی خدمات و دستاورد دانست و یادآور شد: ضمن حضور فعال در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱، تلاش داریم از تمامی پتانسیل ها برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط موثر با شهروندان استفاده کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط