1401/04/11-23:28
با حضور فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه‌انسانی و امور شورای شهرداری تهران:

سند برنامه عملیاتی شهرداری منطقه۶ با شعار "اکنون قلب پایتختت منظم می تپد" رونمایی شد

سند برنامه عملیاتی شهرداری منطقه۶ با شعار "اکنون قلب پایتختت منظم می تپد" رونمایی شد

سند برنامه عملیاتی شهرداری منطقه ۶ صبح روز شنبه ۱۱تیرماه ۱۴۰۱ با حضور فروزنده معاون شهردار، رنجبریان شهردار منطقه ۶ و جمعی از مدیران ارشد شهرداری منطقه رونمایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶؛ فروزنده در آیین رونمایی از سند برنامه عملیاتی ضمن ارزشمند شمردن این سند گفت: برای دستیابی به سیاست های دوازده گانه تببین شده توسط شهردار تهران، باید بر پایه‌یک برنامه دقیق و مشخص حرکت کنیم و امید است با اجرای این سند زمینه اعتلای شهرداری و رصد برنامه ها را فراهم شود.

برنامه ریزی معکوس؛ رویکردی مؤثر برای رسیدن به هدف

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای منطقه، پیشنهاد طراحی یک نظام تشویقی و انگیزشی برای منابع انسانی و اجرای پایلوت آن در منطقه ۶ را مطرح و در همین رابطه اظهار داشت: باتوجه به اينكه منابع انسانی، منبع استراتژيک برای سازمانها محسوب می شود، جزء مهم و لاينفک مباحث برنامه‌ريزی است و در تدوین برنامه های عملیاتی باید کوشش کرد پیوند لازم بین این سندها و پرسنل سازمان ایجاد شود اگر موفق به ایجاد این تعامل دو طرفه نشویم پیش برد کار سخت خواهد بود.

نبض رضایتمندی شهروندان در مناطق می تپد

در ادامه این جلسه رنجبریان با اشاره به اینکه مناطق در تامین رضایتمندی شهروندان تاثیرگذاری بیشتری دارند عنوان کرد: برای ارايه خدمات مطلوب و شبانه روزی، رفع مشكلات شهری و محله ای، اقدام در چارچوب شتاب بخشی روند توسعه مناطق و محلات شهری، رسيدگی پرشتاب و پاسخگويی شفاف به مشكلات و مطالبات شهروندان و اجرای بهنگام طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله شاخص های موثر در جلب رضايتمندی شهروندان است که همه به واسطه مناطق میسر می گردد. فعالیت های صورت گرفته در مناطق به عنوان نیروهای صف اهمیت زیادی در ارتقای رضایتمندی شهروندان دارد. لذا نگاه ویژه تر به منایع انسانی فعال در مناطق در برنامه ریزی ها و امور رفاهی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شهردار منطقه ۶ در ادامه این برنامه از تدوین نظام برنامه ریزی براساس ظرفیت درآمدی و امکان سنجی منابع و ظرفیت های منطقه ۶ خبر داد و افزود : در شش ماهه دوم سال شاهد تاثیر این برنامه و تغییرات مطلوب در وضعیت منطقه خواهیم بود.

گفتنی است در حاشیه این برنامه لیلا مینایی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۶ به ارایه جزئیات سند برنامه عملیاتی پرداخت و مدیران حاضر در جلسه مشکلات مبتلابه و پیشنهادات خود را جهت افزایش انگیزه و بهره وری در پرسنل شاغل در منطقه را با معاون شهردار مطرح کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط