1401/04/12-14:56
شهردار منطقه۱۸:

تعامل با نخبگان مدیریت شهری داخلی و بین المللی از اهداف مهم حضور در نمایشگاه است

تعامل با نخبگان مدیریت شهری داخلی و بین المللی از اهداف مهم حضور در نمایشگاه است

شهرداری منطقه ۱۸ تهران با آمادگی کامل در حوزه های معاونت ها، نواحی و ادارات در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ شهرداری تهران حاضر خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ محمدجواد خسروی از حضور فعال مدیریت شهری منطقه در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری» خبر داد و گفت: شهرداری منطقه هجده با آمادگی کامل و با حضور تمامی معاونت ها و واحدهای ستادی و نواحی هفتگانه و با هدف تعامل بین سازمانی و برون سازمانی در راستای اعتلای اهداف عالیه مدیریت شهری کلانشهر تهران در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ حضور خواهد داشت.

خسروی در ادامه افزود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی منطقه هجده، افزایش تعاملات بیشتر در سطح شهر تهران بین مردم و شهرداری، شهرداری با مردم و ارتباط ستاد منطقه با ستاد شهر تهران و همچنین امکان جذب و فرصت سرمایه گذاری مورد تعامل قرار میگیرد.

شهردار منطقه ۱۸ تاکید کرد: این منطقه با پروژه هایی ازقبیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگراه شهید بروجردی، بلوار بهار، تعریض خیابان شهیدان بهرامی، ساماندهی فضاهای ورزشی(چمن مصنوعی) و جذب سرمایه گذاری پارکینگ طبقاتی در این نمایشگاه به ارائه گزارش عملکرد خواهد پرداخت. همچنین با حضور اصحاب رسانه و اساتید حوزه مدیریت شهری به بررسی راهکارهای توسعه پایدار مناطق جنوبغرب شهر تهران پرداخته خواهد شد زیرا تعامل با نخبگان مدیریت شهری داخلی و بین المللی از اهداف مهم حضور در نمایشگاه است.

محمدجواد خسروی در خصوص هدف اصلی شرکت در نمایشگاه اذعان کرد: هدف گذاری اصلی حضور در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ تعامل با نخبگان، اهالی رسانه و مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت شهری است و همچنین مطابق تقویم ستاد نمایشگاه در نظر است گزارشات متعددی از سوی مدیران شهری تهران جهت اطلاع شهروندان ارائه شود.

گفتنی است نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری» به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ۱۲ تا ۱۷ تیرماه جاری در مرکز نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط